MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

پرفروش ترین ادکلن مردانه

در این مقاله ما قصد داریم چند مورد از پرفروش ترین ادکلن مردانه را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید:

 

5 مورد از پرفروش ترین ادکلن‌های مردانه

1. پاکو رابان وان میلیون (paco rabanne 1 milion)

عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون یک عطر لاکچری مردانه بوده و یکی از پرفروش ترین ادکلن مردانه به شمار می‌رود که دارای رایحه‌ای تلخ و تند می‌باشد. ادکلن وان میلیون در سال 2008 وارد بازار عطر و ادکل شد. در ساخت ظرف این ادکلن مردانه از ریزه کاری‌های طلایی بسیاری استفاده شده است که نمایانگر سلامت، تجملات، دوام و ماندگاری و قدرت استفاده کننده می‌باشد.

2. دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense)

ادکلن Dior Homme Intense یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه است که در سال 2007 تولید و روانه بازار شد. این محصول نوعی عطر مردانه است و رایحه ای اغواکننده، گرم، شیرین و جذاب دارد; این عطر با رایحه دلپذیر خود توانسته رضایت مردان شیک پوش و خواستگار را جلب کند. عطر دیور هوم اینتنس مخصوص فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان است.

3.دیور ساواج (Dior Sauvage)

این عطر با ورود به بازار عطر و ادکلن در سال 2015، رایحه ای گرم و تند دارد و به عنوان یک عطر مردانه سلطنتی شناخته می شود و در لیست خوشبوترین ادکلن های مردانه سال قرار می گیرد. ادکلنDior Savage به لطف رایحه قوی خود به عنوان یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه شناخته شده است و می تواند با یک نبض یا یک اسپری روی لباس هوا را با پرتقال، عنبر و فلفل سیچوان القا کند. به همه خدمت کنید. فلفل سیچوان، عنبر و پرتقال موجود در این عطر همگی تند و گرم هستند و می توانند شادی، نشاط و انرژی زیادی را برای اطرافیان به ارمغان بیاورند.

4.تق هرمس پرفیوم (Terre d’Hermes Parfum)

عطر تق هرمس یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه دارای رایحه ای بی نظیر و بهشتی می باشد. رایحه این عطر به گونه ای است که می تواند گزینه ای عالی و مناسب برای همه سلیقه ها از جمله سلیقه های منحصر به فرد باشد. ادکلن Tag Hermes Parfum که در سال 2008 وارد بازار عطر و ادکلن شد، برای ترکیب گرما و تراکم چوب با درخشندگی گیاه شیسو و لطافت بخور ایجاد شد.

5. مرسدس بنز اینتنس (Mercedes Benz Intense)

یکی دیگر از کالاهای پرفروش در لیست ادکلن مردانه مرسدس بنز اینتنس است. این عطر که در سال 2013 وارد عرصه عطر و ادکلن شد، رایحه ای تند و تند دارد. قدرت انتشار این عطر بسیار بالاست و بوی گرم و تلخی را در فضا پخش می کند. این محصول با طناب های چوبی بسیار سخت کوش و بادوام ساخته شده است.

پس از اسپری این ادکلن، نت آغازین آن پخش لیمو ترش، ترنج، ماندارین ایتالیایی و برگ بنفشه است و سپس رایحه تند فلفل، شیرینی بنفشه، تلخی گالبانوم و جوز هندی جایگزین نت آغازین می شود و در نهایت این مواد فینی هستند. با گرمای سدر، وتیور و نعناع هندی. این عطر بیشتر در فصل بهار استفاده می شود.

مجموعه ماورات فروشنده پرفروش ترین ادکلن زنانه و مردانه اورجینال می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرفروش ترین ادکلن مردانه و یا سفارش عطر مد نظر خود، توسط شماره‌های زیر با مجموعه ماورات تماس حاصل نمایید.

021-65362712


0912-4143451


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۰۵ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)