MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

پيش فروش آپارتمان، بهترين راه سرمايه گذاري

از قديم تا به امروز، پيش فروش و خريد ملك براي ايرانيان، يكي از بهترين راه‌هاي سرمايه‌گذاري بوده است. پيش فروش و خريد آپارتمان، يك تصميم خوب براي حفظ و افزايش سرمايه مي‌باشد، البته در صورتي كه نهايت دقت را هنگام خريد داشته باشيد.

 

 

از دلايلي كه پيش فروش آپارتمان مي‌تواند يك سرمايه گذاري خوب باشد، پرداخت تدريجي هزينه آپارتمان و خريد آپارتمان با سرمايه اوليه كم مي‌باشد كه شما را در جهت بدست آوردن يك خانه مناسب با سرمايه كم، ياري خواهد كرد.

 

پيش فروش چيست؟

 


همان‌گونه كه از اسم پيش فروش مي‌توان برداشت كرد، به معني به فروش رساندن، قبل از اتمام يك پروژه است. كلمه پيش فروش در بسياري از معاملات، مورد استفاده قرار مي‌گيرد ولي در بيشتر مواقع در معمالات املاك استفاده مي‌شود كه به معني فروش يك ملك، قبل از اتمام و قابل سكونت شدن آن مي‌باشد.

 

چرا پيش فروش آپارتمان يك سرمايه گذاري موفق است؟

 

 

 

  1.  بدليل عدم اتمام و قابل سكونت شدن آپارتمان، قيمت آن آپارتمان نسبت به آپارتمان آماده، مقداري ارزان‌تر است؛ همچنين هنگام اتمام پروژه و دريافت آپارتمان، مي‌توان آن آپارتمان را با قيمتي بيش از قيمت پيش فروش آن، به فروش رساند و سودي خوبي را در اين ميان بدست آورد.
  2. هنگام خريد آپارتمان آماده، خريدار بايد تمامي مبلغ آن ملك را حداكثر تا ظرف مدت 2 ماه پرداخت كند، اين در حالي است كه هنگام پيش فروش يك آپارتمان، خريدار مي‌تواند هزينه را طي چند مرحله و تا زمان اتمام پروژه، پرداخت كند كه كمك بزرگي به خريدار مي‌شود.
  3. هنگامي كه يك آپارتمان پيش فروش مي‌شود و خريدار، هنگام ساخت پروژه در آنجا حضور دارد، خريدار مي‌تواند طراحي و ساختار داخلي آپارتمان را طبق سليقه خود، تغيير دهد.
  4. هنگام خريد يك آپارتمان آماده، تنها مي‌توان ساختار روكار ساختمان را مشاهده كرد، اين در حالي است كه هنگام پيش فروش آپارتمان، تمامي مراحل ساخت، كيفيت مصالح و روند انجام كار، قابل رويت مي‌باشند.

 

مشخصات مالك هنگام پيش فروش آپارتمان


هنگام عقد قرارداد پيش فروش آپارتمان، بايد مشخصات طرفين در اسناد مربوط به ثبت برسد؛ اما عقد قرارداد پيش فروش آپارتمان، جدا از ذكر مشخصات طرفين، نيازمند اين است كه فردي كه به عنوان پيش فروشنده، هنگام عقد قرار داد حاضر شده است، همان صاحب سند يا سازنده ملك مي‌باشد.

اگرچه اين احتمال هم وجود دارد كه در واقع پيش فروشنده، همان فرد پيش خريدار مي‌باشد؛ پس بررسي صحت مدارك پيش فروشنده، از اهميت بالايي برخوردار مي‌باشد و نبايد به سادگي از كنار آن گذر كرد، چرا كه ممكن است كه شخص، ملكي را به شما بفروشد كه هنوز صاحب آن نمي‌باشد.

 

مشخصات و جزئيات آپارتمان هنگام پيش فروش آپارتمان


دقت داشته باشيد كه حين بستن قرارداد، بايد تمامي مشخصات و جزئيات مورد معامله، به صورت تمام و كمال در قرارداد، ذكر شود. هنگام عقد قراردادهاي پيش فروش، ملك مورد نظر هنوز به صورت فيزيكي وجود ندارد، پس بايد مشخصات و جزئياتي تمام و كمالي ارائه شود تا خريدار بر طبق آن‌ها، تصميم بگير؛ مشخصات به خريدار مي‌گويند كه چه ساختماني با چه مشخصاتي را قرار است كه تحويل بگيرد، پس عدم ذكر كامل مشخصات در قرارداد، مي‌تواند باعث مشكلاتي از جمله نارضايتي خريدار و اعتراض شود. مشخصاتي كه بايد در قرارداد به طور كامل درج شوند، شامل موارد زير مي‌باشند:

  •  تعداد طبقات و واحدها
  •  متراژ واحد و تعداد اتاق‌ها
  •  پاركينگ و انباري
  •  نماي ظاهري و بيروني ساختمان
  •  جزئيات دكوراسيون داخلي مانند كابينت
  •  زمان تحويل آپارتمان
  •  سيستم گرمايش و سرمايش
  •  شماره طبقه و واحد
  •  نوع كاربري
  •  موقعيت مكاني
  •  مصالح به كار رفته

 

گروه ساختمان سازي ماكان


مجموعه ماكان، بزرگ‌ترين شركت ساختمان سازي در غرب استان تهران مي‌باشد؛ مجموعه ماكان، با بهره‌مندي از تيم مهندسي متخصص در زمينه ساختمان سازي، بهترين طراحي‌هاي ساختمان را ارائه و در پروژه‌هاي خود، پياده‌سازي كرده است. جهت برقراري ارتباط با كارشناسان و كسب اطلاعات بيشتر، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

09124044791

09123503073

09123382879

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۱۴ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

ساخت سوله با ساندويچ پانل

ساندويچ پانل چيست؟


يكي از محصولات مطرحي كه براي پوشش ديوار و سقف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، ساندويچ پانل مي‌باشد. هر يك از ساندويچ‌هاي پانل، شامل يك هسته از مواد عايق حرارتي مي‌باشد كه اين هسته از دو طرف با ورقي فلزي، پوشيده شده است.

 

ساندويچ پانل سوله چيست؟


به سازه‌اي فلزي كه داراي سقفي شيب‌دار مي‌باشد، سوله گفته مي‌شود. امروزه كمتر از روش‌هاي سنتي در ساخت سوله استفاده مي‌شود؛ در روش‌هاي سنتي، ساخت بدنه سوله با استفاده از آجر و سيمان صورت مي‌گيرد و سقف سوله، با استفاده از ورق سقفي، ساخته مي‌شود.

اما در روش‌هاي امروزي، ساندويچ پانل جايگزين آجر و سيمان شده است و از ساندويچ پانل سوله‌اي، جهت ساخت يك سوله استفاده مي‌شود. هنگام ساخت سوله با ساندويچ پانل، از ورق‌هاي گالوانيزه، آلوزينك و آلومينيوم به همراه عايق پشم شيشه، استفاده مي‌شود. ساندويچ پانل سوله‌اي در 3 نوع ساخته و ارائه مي‌شود:

  1. ساندويچ پانل پشم سنگ
  2. ساندويچ پانل پلي استايرن
  3. ساندويچ پانل پلي يورتان

 

مزاياي سوله سازي با ساندويچ پنل

  1. سوله‌هاي ساخته شده بوسيله ساندويچ پانل، نسبت به ديگر مصالح، از وزن كمتري برخوردار هستند.
  2. حمل و نقل ساندويچ پانل، بدليل وزن پايين آن، بسيار ساده مي‌باشد.
  3. سوله‌هاي ساخته شده بوسيله ساندويچ پانل، نسبت به زلزله، مقاومت بالايي دارند.
  4. ساندويچ پانل سوله‌اي، نسبت به حرارت، رطوبت، برودت و صدا، مقاوم مي‌باشد.
  5. يك سوله ساندويچ پانل، نسبت به آتش سوزي، مقاوم مي‌باشد.
  6. سوله ساخته شده توسط ساندويچ پانل، يك مانع نفوذ ناپذير در مقال حشرات مي‌باشد.
  7. ساندويچ پانل ديواري از مقاومت بالا ولي ضخامت پاييني برخوردار است و به همين دليل، سوله ساندويچ پانلي از مقاومت بالا و فضاي بيشتري برخوردار مي‌شود.
  8. ساندويچ پانل، داراي انعطاف پذيري بالايي بوده و به همين دليل، مي‌توان ساخت و ساز را در طرح‌هاي مختلفي انجام داد.
  9. بدليل مقاومت ساندويچ پانل نسبت به دما، نيازي به تهويه در سوله نبوده و در هزينه‌ها، صرفه جويي مي‌شود.
  10. سوله ساخته شده با ساندويچ پانل، نسبت به آلودگي‌هاي صوتي، مقاوم است. 

عوامل موثر در طراحي و نصب سوله


يكي از اصلي‌ترين بخش‌هاي ساخت يك سوله، طراحي آن مي‌باشد كه از شامل ساختار و فاكتورهاي اساسي و بسيار مهمي مي‌شود؛ در ساخت هرگونه سوله‌اي بايد اين فاكتورها رعايت شوند؛ اين فاكتورها، شامل موارد زير مي‌شوند:

  1. طراحي سقف و ميزان شيبي كه بايد سقف سوله داشته باشد.
  2. ميزان ارتفاع ديوار و دهانه جانبي سوله.
  3. چه پوششي مناسب سقف سوله مي‌باشد.
  4. طراحي ارتفاع جانبي سوله و ارتفاع ديوار سوله.
  5. در نظر گرفتن كليه ابزارآلات مورد نياز و اتصالات با توجه به كاربري سوله.
  6. طراحي تعداد دهانه مورد نياز سوله.
  7. طراحي ميل مهار.
  8. ساختار اتصالات سوله و بيس پليت (صفحه ستون) آن.

 

ساخت سقف سوله با ساندويچ پانل سقفي


هنگام ساخت پوشش سقف سوله، از ساندويچ پانل سقفي استفاده مي‌شود كه ضخامت پانل سقفي، بين 4 الي 20 سانتي‌متر مي‌باشد كه با فوم تزريقي پلي يورتان سخت، ساخته مي‌شود. عرض مفيد ساندويچ پانل سقفي 1 متر و عرض غير مفيد آن، 1.08 متر مي‌باشد؛ همچنين براي مدل سقفي، طولي تا 14 متر را در نظر مي‌گيرند.

ساندويچ پانل سقفي، نسبت به رشد گياهان و قارچ‌ها مقاوم بوده و هيچ‌گونه بويي را توليد نمي‌كند؛ همچنين باعث عدم نفوذ حشرات نيز مي‌شود كه يكي از بهترين قابليت‌هاي اين پانل به شمار مي‌رود.

 

ارتباط با تك پانل


شركت تك پانل با استفاده از پيشرفته ترين خطوط توليد و با بهره‌مندي از متخصص‌ترين و مجرب‌ترين پرسنل در زمينه ساندويچ پانل، اقدام به توليد و ارائه انواع ساندويچ پانل، جهت استفاده در انواع سازه‌ها، كرده است. جهت برقراري ارتباط با شركت تك پانل، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

09120468864

09120468864


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۰:۲۸ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

بهترين مركز ليزر در شهريار

ليزر موهاي زائد


مردم زيادي به حذف موهاي زائد بدن خود هستند و به دنبال يك راهكار مناسب مي‌گردند؛ امروزه ليزر موهاي زائد يكي از  روش‌هاي رفع موهاي زائد بدن مي‌باشد كه از محبوبيت بالايي نيز برخوردار است. در صورت انجام صحيح ليزر موهاي زائد، شخص از مشكلاتي همچون تيغ، موبر، جوش و ... خلاص مي‌شود.

ليزر موهاي زائد همانند تمامي تكنولوژي‌هاي ديگر، تقلبي و اصلي، اصولي و غير اصلي دارد كه موارد تقلبي و غير اصولي، مي‌توانند اثرات جانبي در پي داشته و يا باعث از دست رفتن وقت و هزينه شوند. در ادامه شما را با بهترين مركز ليزر در شهريار آشنا خواهيم كرد تا بهترين تجربه را در حذف موهاي زائد بدن خود، داشته باشيد.

 

ليزر موهاي زائد، چگونه انجام مي‌شود؟


نوري كه از دستگاه ليزر خارج مي‌شود، هر چيز تيره رنگي را كه ببيند، مي‌سوزاند. اين دستگاه با سوزاندن فوليكول‌ها، موهاي زائد را از بين مي‌برد. هريك از موها يك زمان رشد و استراحت دارد. دستگاه ليزر، نمي‌تواند فوليكول‌هايي كه در حال استراحت هستند را از بين ببرد؛ به همين دليل است كه حذف كامل موهاي زائد، نيازمند چند جلسه درماني با فواصل زماني مشخص مي‌باشد تا در هر جلسه، موهاي زائدي كه در حال فعاليت هستند، از بين بروند.

 

مزاياي ليزر موهاي زاد

  1. اگر عمل حذف موهاي زائد با دستگاه‌هاي پيشرفته صورت بگيرد، حذف آن‌ها، هيچ‌گونه دردي نخواهد داشت.
  2. دستگاه ليزر الكساندرايت از بهترين دستگاه‌هاي ليزر بوده و مي‌تواند از تعداد جلسات درماني شما بكاهد.
  3. حذف موهاي زائد، نيازمند هيچ‌گونه بستري ندارد.
  4. عوارض ليزر موهاي زائد با استفاده از دستگاه الكساندرايت، بسيار كم است.
  5. اثرات رفع موهاي زائد، به صورت دائمي مي‌باشد.
  6. رفع موهاي زائد تغييري در رنگ‌دانه‌ها ندارد و زخمي نيز به جاي نمي‌گذارد.
  7. مي‌توان درجه ليزر را تنظيم كرد تا به مناطقي همچون زير بغل، آسيبي وارد نشود.
  8. نتايج در زمان كمي قابل مشاهده مي‌باشد.
  9. درمان در زمان كم و مناطق وسيعي صورت مي‌گيرد.

 

انواع روش‌هاي ليزر و حذف موهاي زائد


پزشكان جهت رفع و حذف موهاي زائد، از انواع دستگاه‌هاي ليزر حذف موهاي زائد، استفاده مي‌كنند. تعيين زمان و تعداد جلسات ليزر و حذف موهاي زائد به نوع پوست، ناحيه درمان حذف موهاي زائد، ضخامت مو و رنگ مو بستگي دارد كه بسته به موقعيت اين عمل با يكي از روش‌هاي زير، صورت مي‌گيرد:

  •  ليزر موهاي زائد با ليزر روبي (ياقوت)
  •  ليزر ND:YAG
  •  ليزر موهاي زائد با استفاده از ليزر دايود
  •  ليزر موهاي زائد با دستگاه الكساندرايت
  •  ليزر تور پالسي بالا

 

نكات مهم قبل و بعد از عمل رفع موهاي زائد بدن

  1.  بايد قبل از عمل، از ژل خاصي با قابليت رسانايي، جهت تسكين دردها، استفاده شود.
  2.  از شما خواسته خواهد شد تا هنگام انجام عمل حذف موهاي زائد، اگر احساس ناراحتي و دردي را در محلي كه ليزر در حال انجام بر روي آن است، داشتيد، حتما آن را با پزشك در ميان بگذاريد؛ اين كار به تنظيم درجه ليزر كمك خواهد كرد.
  3.  قبل از انجام عمل رفع موهاي زائد، ناحيه مد نظر را كامل بتراشيد.
  4.  هنگام عمل بايد از عينك محافظي كه به شما داده مي‌شود، استفاده نماييد.
  5.  قبل از اقدام به پياده روي، بعد از انجام رفع موهاي زائد، از فيلترهاي UV (كرم ضد آفتاب، حداقل 30) استفاده نماييد.
  6.  حداقل تا يك هفته بعد از حذف موهاي زائد، پوست خود را در معرض نور خورشيد، قرار ندهيد.
  7.  در سه روز اول، پس از حذف موهاي زائد، از رفعت به سونا و استخر، خودداري نماييد.

ساختمان پزشكان مركزي شهريار


ساختمان پزشكان، يكي از بهترين مراكز درماني در شهريار مي‌باشد كه از پيشرفته‌ترين دستگاه‌ها و بهترين متخصصين، برخوردار مي‌باشد.  كلينيك ليزر و زيبايي ساختمان پزشكان، بهترين مركز ليزر در شهريار بوده و خدمات بي‌نظيري را به شما ارائه خواهد داد. جهت تماس با كلينيك زيبايي ساختمان پزشكان و دريافت مشاوره و نوبت دهي، با شماره زير، تماس حاصل نماييد.

۰۲۱۶۵۲۲۷۷۳۲

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۴۴ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

كانكس

كانكس چيست؟


شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه همچين سوالي را از خودتان بپرسيد؛ كانكس چيست؟ چه كاربردي دارد؟ به نوعي سازه پيش ساخته با حداقل چهار ديوار، تك سقف و تك كف و همچنين در ورودي، كانكس گفته مي‌شود. يكي از مهم‌ترين قابليت‌هاي يك كانكس، قابل حمل و جابجايي آن مي‌باشد. يك كانكس براي ساخت، نياز به هيچ مصالحي مانند بتن، آرماتور و يا ديگر نوع ملات‌ها ندارد و فقط از طريق پيچ و پرج و جوشكاري، به يكديگر متصل و ساخته مي‌شود.

 

كانكس چه كاربردي دارد؟


در گذشته كاربرد كانكس بسيار محدود بود و فقط به عنوان دكه، كيوسك و يا سازه‌اي موقت براي اسكان كارگران ساختماني، مورد استفاده قرار مي‌گرفت؛ اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي و صنعت ساخت و ساز، مي‌توان گفت كه هر سازه‌اي را مي‌توان با استفاده از انواع كانكس ساخت.

از مهم ترين سازه‌هايي كه به وسيله كانكس ساخته مي‌شود، مي‌توان به نوع‌هاي ويلايي، مسكوني، حراستي، اداري، فروشگاهي، گيت‌هاي ورود و خروج، اتاق كنترل، كمپ‌هاي بزرگ آموزش و درماني، سازه‌هاي صنعتي و ... اشاره كرد. تمامي سازه‌هايي كه پيش تر گفتيم، از نظر نوع مصالح، نقشه، امكانات داخلي و حتي ابعاد، از يكديگر متفاوت مي‌باشند.

 

انواع كانكس


كانكس‌ها، انواع مختلفي را شامل مي‌شوند كه از پركاربرد ترين آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد. در ادامه مهم ترين كانكس‌ها را معرفي و بررسي خواهيم كرد:

  • نگهباني: كانكس‌هاي نگهباني، عموماً در ابعاد كوچكي ساخته مي‌شوند و براي استفاده و استقرار پرسنل حراست يا نگهبانان در ورودي مجموعه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. مدل‌هاي نگهباني به گونه‌اي ساخته مي‌شوند كه نگهبان به تمامي جهات، ديد كاملي داشته و بتواتد كل محدوده اطرافش را تحت كنترل داشته باشد.
  • ويلايي: اين كانكس‌هاي ويلايي كاملا مشابه خانه‌هاي مجهز و داراي اتاق‌هاي متعدد و سرويس بهداشتي مي‌باشد. كانكس‌هاي ويلايي، بيشتر در شهرهاي خوش آب و هوا و مناطقي مانند لواسانات، مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
  • فروشگاهي: به طور معمول، در تقاطع‌هايي كه رفت و آمد در آنجا زياد مي‌باشد، از كانكس‌هاي فروشگاهي جهت فروش محصولات مختلفي مانند روزنامه‌هاي مطبوعاتي، فرهنگي و حتي فروش غذا استفاده مي‌كنند. اين نوع كانكس‌ها، به طور معمول از ابعاد كوچكي برخوردار مي‌باشند؛ همچنين كانكس‌هاي فروشگاهي از نورپردازي براي روشنايي در شب و كركره‌هاي برقي، برخوردار هستند.
  • چرخدار: كانكس‌هاي چرخدار براي كاربري‌هايي كه نياز به جابجايي مداوم دارند، مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه به نام كاروان‌هاي سيار يا كاروان‌هاي مسافرتي نيز شناخته مي‌شوند. از نمونه‌هاي بارز از كانكس‌هاي چرخدار، مي‌توان به كاروان‌هاي توريستي و يا ايستگاه‌هاي سيار پليس راه، اشاره كرد.
  • سرايداري: نگهبانان و سرايداران محيط‌هايي مانند مجتمع‌هاي اداري، مسكوني(آپارتماني)، نيازمند مكاني هستند كه به طور دائم در آنجا مستقر شوند؛ از كانكس‌هاي سرايداري جهت سكونت نگهبانان و گاهاً خانواده‌هايشان استفاده مي‌شود. كانكس‌هاي سرايداري معمولاً در حياط‌ها و يا پاركينگ مجتمع‌ها، قرار مي‌گيرند.
  • كيوسك خدمات شهري: بعضي از سازه‌هاي، جهت ارائه خدمات اجتماعي و شهروندي در فضاي شهري، ساخته مي‌شوند، اين سازه‌ها شامل فضاهايي مانند مركز اهداي خون، ايستگاه‌هاي دوچرخه، ارائه و عرضه كننده محصولات فرهنگي و ... مي‌شود؛ از كيوسك‌هاي خدمات شهري، جهت ايجاد محيطي براي ارائه اين‌گونه خدمات، در فضاهاي شهري استفاده مي‌شود.

خريد كانكس


كانكس يكي از نمونه محصولاتي است كه مجموعه كبيرپانل ارائه مي‌دهد. مجموعه كبيرپانل، از بهترين متريال استفاده كرده و با استفاده از پيشرفته‌ترين دستگاه‌ها، ساخت كانكس به انجام مي‌رسد. جهت برقراري ارتباط با مجموعه كبيرپانل، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

02128424830

02126760208

09129530838


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۵۶ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)