MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

جدیدترین مدل اجاق رومیزی

اجاق رومیزی یا صفحه‌ای، به نسبت اجاق گازهای سنتی، از مزایای زیادی برخوردار هستند؛ بدلیل برخوردار نبودن این گازها از فر، می‌توان برای آن‌ها به صورت جداگانه، یک فر دیواری را تهیه کرد که مزیت خم نشدن هنگام برداشتن سینی داغ فر را برای شما به همراه دارد.

همچنین می‌توانید از کابینتی که اجاق رومیزی بر روی آن نصب می‌شود، برای قرار دادن لوازم آشپزی، استفاده نمایید تا همیشه در هنگام آشپزی، به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید؛ به عنوان یک نمونه، می‌توانید از کشوی کابینت، استفاده کرده و وسایل آشپزیتان مانند ملاقه و کفگیر را در آن قرار دهید تا به راحتی به آن‌ها، دسترسی داشته باشید.

فروشگاه دنیته، تولیدکننده لوازم توکار آشپزخانه از جمله اجاق گاز، هود، فر با بیش از 10 سال تجربه بوده و می‌تواند بهترین و جدیدترین لوازم آشپزخانه را برای شما مشتریان عزیز، تولید نمایند.

 

انواع مدل‌های اجاق رومیزی

  • اجاق رومیزی برقی: این مدل از اجاق رومیزی، با اتصال به برق شهری، کار می‌کند و در آن از شعله‌های گاز، استفاده نمی‌شود. بدلیل عدم استفاده از شعله‌های گازی، در مصرف گاز صرفه جویی می‌شود؛ ولی از طرفی، زمان مورد نیاز برای گرم شدن گاز، بیشتر می‌شود. امروزه، اجاق‌های رومیزی مدل برقی، بدلیل داشتن ظاهری مدرن و شیک، از طرفداران بسیار برخوردار شده است.
  • اجاق رومیزی گازی: این مدل گازها، که بیشتر از دیگر اجاق‌های رومیزی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاق‌هایی که از گاز استفاده می‌کنند، از درجه حرارت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند به سرعت به حرارتی بالا برسند.
  • اجاق رومیزی القایی: گازهای القایی، به استفاده از یک میدان مغناطیسی، حرارت را به ظرف منتقل می‌کند. این گازها از درجه حرارت، ایمنی و سرعت در گرم شدن بالاتری، نسبت به دیگر اجاق‌های رومیزی برخوردار هستند؛ ولی از طرفی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ همچنین فقط ظرف‌هایی که حالت رسانا دارند  را می‌توان با این گازها، گرم کرد. اجاق گازهای رومیزی، از جدیدترین مدل اجاق رومیزی به شمار می‌روند.

 

راهنمای خرید اجاق رومیزی


مدل‌های اجاق رومیزی، از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که این امر، انتخاب را برای ما مشکل کرده است. در زیر، چند نکته برای خرید یک اجاق رومیزی مناسب، برای شما، قرار داده شده است:

  1.  به تعداد شعله‌های روی اجاق گاز رومیزی، توجه نمایید. تعداد شعله‌های روی اجاق، باید به اندازه‎‌ای باشد که نیاز افراد خانواده شما را رفع نماید. اجاق گازها، می‌توانند از 1 تا 6 شعله، داشته باشند.
  2.  توجه داشته باشید که ابعاد و اندازه آشپزخانه شما و کابینتی که قصد نصب اجاق بر روی آن را دارید چقدر است؟ البته معمولاً گازهای رومیزی از یک اندازه استاندارد برخوردار هستند، ولی بسته به نوع اجاق رومیزی، این اندازه می‌تواند تغییر کند.
  3.  نکته مورد توجه دیگر، انتخاب یک اجاق گاز رومیزی، متناسب با اندازه هود آشپزخانه شما می‌باشد. گاز باید در اندازه مناسب با هود، خریدار شود تا هود، توان تهویه هوای گاز را داشته باشد.

شما می‌توانید بهترین و جدیدترین اجاق گاز رومیزی را از فروشگاه لوازم آشپزخانه دنیته، خریداری نمایید.

 

تماس با دنیته


جهت برقراری ارتباط با مجموعه دنیته، به صفحه تماس با ما مراجعه و یا با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۲۳ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)