MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

بهترین سینک ظرفشویی

 

یکی از پرکاربردترین و ضروری‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه، سینک ظرف‌شویی می‌باشد؛ این ضرورت به حدی است که با نبود سینک ظرف‌شویی مناسب در آشپزخانه، نمی‌توان به آشپزی در آشپزخانه ادامه داد.

گروه تولیدی دنیته، تولید کننده لوازم آشپزخانه از جمله سینک ظرف‌شویی، با بیش از 10 سال سابقه می باشد. شما می توانید بهترین سینک ظرف‌شویی را از سایت دنیته، خریداری نمایید.

 

انواع جنس سینک ظرف‌شویی


سینک‌های ظرف‌شویی، از تنوع بسیار برخوردار هستند و شما باید بسته به نیاز و البته شرایطتان، اقدام به خرید یک سینک مناسب نمایید. سینک‌ها، از نظر جنس، به موارد زیر، تقسیم بندی می شوند.

 

سینک ظرف‌شویی استیل


یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین سینک های موجود در بازار، سینک های استیل می باشند. این سینک های ظرف‌شویی، از قیمت مناسب برخوردار بوده و از مقاومت و دوام بالایی، برخوردار هستند، از طرفی قابلیت سازگاری با هرگونه دکوراسیون را دارا هستند.

 

سینک ظرف‌شویی گرانیتی


سینک های ظرف‌شویی گرانیتی، بسیار بوده و می توانند زیبایی خاصی را نمای آشپزخانه تان، اضافه نمایند. این سینک ها از گرانیت و رزین و در انواع مختلفی، ساخته می شوند. اما این‌گونه سینک ها یک مشکل دارند و آن هم شکستگی و ترک خوردگی آن ها می‌باشد که این مشکل در مدل های جدیدتر، رفع شده است.

مدل های گرانیتی در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند و برای اشخاصی که به رنگ سینک نیز اهمیت می دهند، بسیار مناسب می‌باشند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید آن است که، هنگام خرید مدل های گرانیتی، باید بهترین سینک ظرف‌شویی گرانیتی را انتخاب کنید؛ چرا که در مدل های بی کیفیت، جای لکه های آب باقی مانده و نمای سینک را خراب می کنند.

 

سینک ظرف‌شویی سنگی


یکی از ویژه ترین و خاص ترین مدل های سینک ظرف‌شویی، سینک های سنگی می‌باشند. سینک های سنگی باکیفیت، از دوام و مقاومت بیشتر، نسبت به مدل های گرانیتی، برخوردار هستند.

فروشگاه دنیته، تولید کننده بهترین سینک ظرف‌شویی در ایران می باشد. شما می توانید جدیدترین مدل سینک ظرف‌شویی با قیمتی مناسب را از سایت دنیته، خریداری نمایید.

 

انواع اندازه در سینک ظرف‌شویی


هنگام خرید یک سینک ظرف‌شویی، باید به اندازه آن ها توجه کنید؛ همیشه بزرگ بودن به معنای بهتر بودن نیست؛ برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک، سینک های ظرف‌شویی کوچک، مناسب می باشند. تمامی سینک های ظرف‌شویی، در دو ساختار یک لگنه و دو لگنه، تولید می شوند که در ادامه، با آن ها آشنا خواهید شد:

 

سینک ظرف‌شویی یک لگنه


این مدل سینک های ظرف‌شویی تک لگنه، فضای کمی را اشغال می کنند و برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک بسیار مناسب می‌باشند. اما اگر از فضای کافی در آشپزخانه خود، برخوردار هستید، بهتر است که از ظرف‌شویی های دو لگنه، استفاده کنید.

 

سینک ظرف‌شویی دو لگنه


این مدل سینک های دو لگنه، به شما امکان انجام دو کار متفاوت به صورت همزمان را می‌دهند. برای نمونه، شما می‌توانید در یک لنگ، اقدام به شستن میوه و در لگن دیگر، اقدام به شستن ظروف نمایید. دیگر مزیتی که سینک های دو لگنه دارند، قابلت شستن به دو روش می‌باشد؛ به گونه ای که در یک لگن، ظرف ها را مایع زده و در طرف دیگر، آبکشی نمایید.

با مراجعه به فروشگاه دنیته، بهترین سینک ظرف‌شویی را مناسب با سایز آشپزخانه‌تان، خریداری نمایید.

تماس با دنیته
جهت تماس با پشتیبانی سایت دنیته و دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره های زیر، تماس حاصل نمایید:

02634647993

02634648391

02634648379

02634649466

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۰۲ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)