MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

راهنمای خرید تلویزیون ایرانی

تلویزیون ایرانی


تلویزیون‌ها، مخصوصاً تلویزیون‌های ایرانی، از لوازمی هستند که تمامی اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنند و با آن سرگرم می‌شوند؛ تلویزیون‌ها هم تولید داخلی دارند و هم خارجی، همچنین در انواع مختلف و با انواع قابلیت ها ساخته می‌شوند و معمولاً گران قیمت نیز هستند.

 

بسیاری از افراد، اصلاً اعتقادی به محصولات خارجی ندارند و فقط می‌خواهند از محصولات ایرانی استفاده کنند؛ حال چگونه این دسته از افراد، می‌توانند یک تلویزیون ایرانی مناسب  که صرفه اقتصادی دارد را خریداری کنند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با هایپر کالای لوازم خانگی مدرن که فروشنده انواع تلویزیون‌های ایرانی با کیفیت بالا، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا می‌باشد، آشنا سازیم.

 

راهنمای خرید تلویزیون ایرانی اصل

هنگام خرید تلویزیون‌های ایرانی، به نکات زیر توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید:

LCD یا LED یا OLED
تلویزیون‌های LCD، شامل بدنه‌ای مستطیلی، تخت و بدون برجستگی می‌باشند و برای فضاهای جمع و جور می‌باشد. مدل بعدی، تلویزیون‌های LED می‌باشند، این تلویزیون‌ها هنگام برخورد نور مستقیم به صفحشان، رنگ‌های سیاه نیز دیده می‌شوند که این قابلیت در LCD وجود ندارد؛ همچنین این مدل، دارای کیفیت تصویر بالاتر، طول عمر بیشتری، سرعت بالا در روشن و خاموش شدن، زاویه دید بهتر و همچنین کم مصرف‌تر می‌باشد.

مدل‌های OLED، نیاز به نور پس زمینه ندارند و همچنین از دیگر مدل‌ها، سبک‌تر، نازک‌تر و باکیفیت‌تر می‌باشد و از قابلیت تصاویر3D نیز پشتیبانی می‌کند.

 

رزولوشن یا کیفیت تصویر
هدف از خرید تلویزیون، مشاهده تصویر می‌باشد، پس تلویزیونی با کیفیت تصویر پایین، حتی ارزش خرید را هم ندارد. کیفیت تصویر به میزان رزولوشن (رزولوشن تلویزیون 4k، برابر است با 3840 x 2160) بستگی دارد، هرچه قدر این میزان بالاتر باشد، تلویزیون از کیفیت بیش‌تری برخوردار است.

شما می‌توانید تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب و رزولوشن بالا را از هایپر لوازم خانگی مدرن خریداری نمایید.

کیفیت صوتی
بر روی هر تلویزیون یک سیستم صوتی نصب می‌شود که بسته به نوع آن، کیفیت صدای متفاوتی نیز دارند. تلویزیون‌ها بسته به مدل خود، از سیستم های صوتی 2، 2.1 و 5 کاناله برخوردار هستند.

 

اندازه صفحه نمایش
انتخاب اندازه صفحه نمایش، به ابعاد اتاق شما بستگی دارد؛ صفحه نمایش تلویزیون از 35 اینچ شروع و تا 83 اینچ برسد.

 

درگاه‌های ارتباطی
داشتن انواع درگاه‌های ارتباط مانند(USB و HDMI)، یک امر ضروری است تا بتوانیم هار اکسترنال و یا فلش مموری خود را به تلویزیون متصل کنیم؛ ترجیحا بهتر است که تلویزیونی را خریداری کنیم که بیش از یک نوع درگاه و همچنین بیش 1 مورد از آن درگاه را داشته باشد، برای مثال: تلویزیونی که هم درگاه USB و هم HDMI را داشته باشد و همچنین از هر یک، دو سری داشته باشد.

 

خرید تلویزیون ایرانی Full HD

تلویزیون ایرانی Full HD، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشد که قادر است به طور کامل، جزئیات را نمایش دهد و بهم ریختگی پیکسل های تصویر در آن دیده نمی‌شود. رزولوشن تلویزیون Full HD، برابر با 1920 * 1080 می‌باشد.

 

خرید تلویزیون ایرانی 4K

تلویزیون ایرانی با کیفیت 4K، باکیفیت ترین رزولوشن را به میزان 2160 * 3840 دارا می‌باشند و همچنین قابلیت‌های پر کاربردی را شامل می‌شوند.

 

تلویزیون ایرانی اصل را از کدام فروشگاه خریداری کنیم؟
شما می‌توانید از هایپر لوازم خانگی مدرن، تضمین بهترین قیمت، ضمانت اصل بودن کالا، تحویل اکسپرس، خریداری کنید و محصولاتان را درب منزل دریافت نمایید. جهت ارتباط با ما، به صفحه تماس با ما مراجعه و یا با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

0991-1234513


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۱۵ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)