MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

چاپ تراکت فوری

 

تراکت یکی از روش‌های تبلیغ کسب و کار و خدمات خود می‌باشد؛ تراکت از جنس‌های مختلف و با طرح‌های بسیار متفاوت طراحی و تولید می‌شود. در صورتی که می‌خواهید کسب و کار خود را به مردم معرفی کنید، یکی از راه‌های مفید، استفاده از تراکت می‌باشد؛ البته تراکتی که به خوبی و متناسب با کسب و کار شما، طراحی و چاپ شده باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را روش چاپ تراکت و تبلیغات مکمل تراکت، آشنا سازیم.

چاپ تراکت

اگر چاپ تراکت طبق اصول صحیح انجام شده باشد، می‌تواند برای کسب و کار شما یک تبلیغات موثر به شمار رود؛ مخصوصاً برای دوستانی که می‌خواهند با هزینه کم و بصرفه، کسب و کارشان را شروع کنند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تراکت این است که، بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای بدست مخاطب داده می‌شود؛ که این روش می‌تواند روی مخاطب تأثیر بسزایی داشته باشد ولی در نهایت، خوب و یا بد بودن این تأثیر به روش رفتار و برخورد شما با مخاطب بستگی دارد.

طراحی لوگو

در ساده‌ترین عبارت، لوگو را می‌توان یک نماد متشکل از کلمات و حروف یا تصاویر و اشکال همراه با رنگ، برای شناسایی یک برند یا محصول تعریف کرد. طراحی لوگو در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی انجام می‌شود که از پرکاربردترین آن‌ها باید به لوگو تایپ‌‌های متنی ساده و علائم (انتزاعی) اشاره کرد. اما در هر صورت باید گفت لوگو با انواع اشکال و شمایل متفاوت از گذشته تا به امروز وجود داشته و تنها هدف آن، معرفی کسب و کار می‌باشد.

 

ساک پارچه ای

در بگ پارچه‌ای یا همان ساک پارچه ای، کار چاپ با پارچه‌های سوزنی انجام می‌شود. از آنجایی که پارچه‌های سوزنی شامل رنگ‌های مختلفی می‌باشد، طراحی بر روی آن‌ها با رنگ‌های زیاد امکان پذیر می‌باشد.

بگ‌های پارچه با طرح‌های دسته زنبیلی و دسته موزی طراحی می‌شوند؛ و بهتر است بدانید که مهم‌ترین مزیتی که اینگونه ساک‌های پارچه‌ای دارند، ماندگاری بالا و قابلیت بازیافت آن‌ها می‌باشد.

درباره مجموعه نقشنامه

مجموعه نقشنامه با تشکیل تیمی از افراد متخصص و مجرب در زمینه طراحی و چاپ، از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات در زمینه چاپ و طراحی، رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه تمامی خدمات طراحی و چاپ افست، چاپ تراکت، طراحی لوگو، طراحی ساک پارچه ای، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت و مستقیم با چاپ خانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت برقراری ارتباط با مجموعه نقشنامه با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

09360215124

  02165353778


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۴۹ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)