MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

معرفی خدمات چوب بری پارس چوب

چوب بری چیست؟


اولین مرحله جهت استحصال چوب، قطع و برش درختان می باشد و کیفیت این مرحله تا حد زیادی به ساختار و ظاهر خود درخت و همچنین زمان قطع آن بستگی دارد. اگر نجام این مرحله به خوبی صورت نگیرد، باید قید مراحل بعدی را زد، چرا که می تواند باعث نرم شدن چوب و آسیب پذیرتر شدن آن نسبت به حشرات شود و یا باعث بیمار شدن چوب و در نهایت پوسیدگی آن شود، در نتیجه نمی توان یک خروجی با بالاترین کیفیت را ارائه نمود.

شرکت پارس چوب، با تمامی نکات اجرایی لازم جهت آماده سازی یک چوب باکیفیت رعایت کرده و طبق استاندارهای سطح بالا، مراحل چوب بری را به خوبی طی می‌کند؛ جهت مشاهده نمونه کارهای شرکت پارس چوب، به صفحه نمونه کارهای پارس چوب مراجعه نمایید.

 

شرکت پارس چوب


شرکت پارس چوب، از بروزترین ابزارآلات چوب بری برخوردار بوده و تمامی مراحل برش چوب به صورت حرفه ای و دقت تمام انجام می شوند. چوب بری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که حتی یک ناهمواری ساده نیز، می تواند باعث کاهش کیفیت چوب شود و در نهایت از زیبایی محصول خروجی، کاسته خواهد شد.

شرکت پارس چوب، جزء برترین شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی چوب با بالاترین کیفیت و دقت می باشد.

 

ابزارآلات برش ترمو چوب


برای بریدن ترمووود، همانند دیگر چوب ها، می توان از ابزارآلاتی مانند اَره، دریل، فرز، لیزر و ... استفاده نمود؛ ولی جهت برش صحیح ترمووود، باید از ابزارآلات با کیفیتی که از تیغه های تیز و سختی برخوردار است، استفاده کرد. شرکت پارس چوب، با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین ابزارآلات چوب بری روز دنیا، یکی تولید کنندگان ترموود با بالاترین کیفیت در ایران می باشد.

نکته قابل توجه این است که چوب ترمووود، ساختار شکننده تری را نسب به چوب های عادی دارد، با این وجود، عملیات چوب بری شرکت پارس چوب، در بالاترین سطح کیفی می باشد.

 

برش چوب ترمو چگونه است؟


همانگونه که پیش تر هم اشاره کردیم، برش ترمووود هم، همانند دیگر مصالح چوبی می باشد؛ اما به دلیل انجام عملیات تبخیر رطوبت مازاد، ترمو چوب دارای ساختاری خشک و شکننده می باشد؛ به همین دلیل، برای برش این الوارها باید از ابزار های تیز و برنده استفاده کرد. هنگام فرایند تولید ترمووود، تقریباٌ تمامی معایب یک چوب خام از آن گرفته می شود؛ در نتیجه پس از اتمام کار و برش چوب، تقریباٌ هیچ انحراف و یا کج شدگی در سطح آن دیده نمی شود. البته این ویژگی، تا حد زیادی به جنس چوب و رعایت استانداردها، حین روند تولید چوب بستگی دارد.



چرا شرکت پارس چوب؟ ترمووود چیست؟

 

ترمووود، به نوع خاصی از چوب گفته می‌شود که به علت فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، به نسبت دیگر چوب های مشابه، از ماندگاری و استحکام بیشتری برخوردار است.

چوب ترمو، در برابر حشرات، موریانه، کپک، قارچ و ساس بسیار مقاوم می‌باشد؛ علاوه بر این موارد، شکل و رنگ ثبات بی‌نظیری دارد که این ثبات، سالیان سال ماندگاری دارد. ترمووود از جنس چوب گونه کاج و چوب زبان گنجشک ساخته می‌شود.

شرکت پارس چوب بزرگ ترین شرکت تولید کننده ترمووود با رعایت اصول کیفی و استاندارد می‌باشد که در زمینه هایی مانند تولید ترمووود، نمای چوبی ساختمان و ... فعالیت می‌کند؛ جهت ارتباط با شرکت پارس چوب، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02122079965

09122250453

09307046005


برچسب: ترمووود، پارس چوب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۳۹ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)