MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

بهترین ترمووود ایرانی

 

یکی از مصالح ساختمانی مدرن که از مزایای زیادی برخوردار بوده و استفاده از آن بسیار در زیبایی ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف دیگر بسیار تأثیر گذار می‌باشد، ترمووود است. ترمووود نوعی چوب بوده که با انجام یک سری فرآیند گرمادهی به چوب‌های درخت کاج و زبان گنجشک در کشور فنلاند به وجود می‌آید، البته ساخت ترمووود در ایران و با استفاده از چوب‌های درخت‌های داخل ایران نیز انجام می‌شود که با نام ترمووود ایرانی شناخته می‌شود و نسبت به نوع فنلاندی از قیمت متفاوتی برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد ترمووود ایرانی با هم بحث کنیم.

 

ترمووود ایرانی

ترمووود در واقع چوب طبیعی است که با فرآیند خاص و مکانیزم پیشرفته حرارت داده و اصلاح می شود. در واقع، گرما را می توان به عنوان چوب عملیات حرارتی یا حرارتی اصلاح شده معرفی کرد. اما دلیل توجه و استفاده چیست؟ ترمووود به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارد این روزها مورد علاقه بسیاری از افراد است. اما این تنها ویژگی آن نیست، از دیگر ویژگی ها و مزایای ترمووود می توان به وزن سبک، عایق صدا، مقاوم در برابر رطوبت و گرما، مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات اشاره کرد.

چوب ترمووود ایرانی چوبی است که با وسایل طبیعی مانند حرارت و بخار تولید می‌شود. عملیات حرارتی خواص فنی چوب را بهبود می بخشد و آن را پایدار و مقاوم در برابر پوسیدگی می کند. این چوب را می توان در داخل یا خارج از منزل و در هر آب و هوایی استفاده کرد. چوب رشد کرده در شمال فنلاند کیفیت بسیار بالایی دارد. ترمووود تولید شده از این جنگل نسبت به ترموود تولید شده از جنگل‌های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است. این جنگل دارای درختان سوزنی برگ یا کاج است. یکی از عوامل مهم در کیفیت ترمووود وجود گره های منظم در ساختار چوب است. از آنجایی که این درختان زینتی هستند ساختاری منظم با گره های پروانه ای شکل دارند که به طور مستقیم بر کیفیت محصولات ترمووود تاثیر می گذارد. بنابراین ترمووود ایرانی ارزانتر از ترمووود فنلاند است.

مجموعه پارس چوب

پارس چوب PWf) ) نمایندگی رسمی چوب‌های ترمووود فنلاند و تولید کننده ترمووود با بهترین کیفیت در ایران با موضوع فروش ترمووود و نمای چوبی ساختمان، رنگ چوب ترموود، دکوراسیون داخلی، تولید انواع ادوات چوب، نصب چوب نما، آلاچیق و کلبه چوبی پیش ساخته از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف تامین نیازهای مشتری، ارائه خدمات با کیفیتی متمایز و حفظ رابطه بلند مدت برد برد شروع به کار نموده و با بکارگیری نیروهای متعهد و با سابقه، موفق به ایجاد خانواده‌ای بزرگ از مشتریان و اخد مدارک معتبر از QAL انگلستان (اتحادیه اروپا) گردیده است. این مجموعه به واسطه تجربه چندین ساله خود در این زمینه، بهترین محصولات پیش ساخته چوبی را طراحی می‌کند؛ این محصولات علاوه بر طراحی زیبا، دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می‌باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ترمووود ایرانی و یا خرید ترمووود ایرانی با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید و یا به صفحه محصولات سایت پارس چوب مراجعه نمایید.

02122079965

09307046005
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۲۳ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)