MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

بهترين ترمووود ايراني

 

يكي از مصالح ساختماني مدرن كه از مزاياي زيادي برخوردار بوده و استفاده از آن بسيار در زيبايي ساختمان‌ها و سازه‌هاي مختلف ديگر بسيار تأثير گذار مي‌باشد، ترمووود است. ترمووود نوعي چوب بوده كه با انجام يك سري فرآيند گرمادهي به چوب‌هاي درخت كاج و زبان گنجشك در كشور فنلاند به وجود مي‌آيد، البته ساخت ترمووود در ايران و با استفاده از چوب‌هاي درخت‌هاي داخل ايران نيز انجام مي‌شود كه با نام ترمووود ايراني شناخته مي‌شود و نسبت به نوع فنلاندي از قيمت متفاوتي برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشيد تا بيشتر در مورد ترمووود ايراني با هم بحث كنيم.

 

ترمووود ايراني

ترمووود در واقع چوب طبيعي است كه با فرآيند خاص و مكانيزم پيشرفته حرارت داده و اصلاح مي شود. در واقع، گرما را مي توان به عنوان چوب عمليات حرارتي يا حرارتي اصلاح شده معرفي كرد. اما دليل توجه و استفاده چيست؟ ترمووود به دليل دوام و استحكام بالايي كه دارد اين روزها مورد علاقه بسياري از افراد است. اما اين تنها ويژگي آن نيست، از ديگر ويژگي ها و مزاياي ترمووود مي توان به وزن سبك، عايق صدا، مقاوم در برابر رطوبت و گرما، مقاومت در برابر پوسيدگي و حشرات اشاره كرد.

چوب ترمووود ايراني چوبي است كه با وسايل طبيعي مانند حرارت و بخار توليد مي‌شود. عمليات حرارتي خواص فني چوب را بهبود مي بخشد و آن را پايدار و مقاوم در برابر پوسيدگي مي كند. اين چوب را مي توان در داخل يا خارج از منزل و در هر آب و هوايي استفاده كرد. چوب رشد كرده در شمال فنلاند كيفيت بسيار بالايي دارد. ترمووود توليد شده از اين جنگل نسبت به ترموود توليد شده از جنگل‌هاي ديگر از كيفيت بالاتري برخوردار است. اين جنگل داراي درختان سوزني برگ يا كاج است. يكي از عوامل مهم در كيفيت ترمووود وجود گره هاي منظم در ساختار چوب است. از آنجايي كه اين درختان زينتي هستند ساختاري منظم با گره هاي پروانه اي شكل دارند كه به طور مستقيم بر كيفيت محصولات ترمووود تاثير مي گذارد. بنابراين ترمووود ايراني ارزانتر از ترمووود فنلاند است.

مجموعه پارس چوب

پارس چوب PWf) ) نمايندگي رسمي چوب‌هاي ترمووود فنلاند و توليد كننده ترمووود با بهترين كيفيت در ايران با موضوع فروش ترمووود و نماي چوبي ساختمان، رنگ چوب ترموود، دكوراسيون داخلي، توليد انواع ادوات چوب، نصب چوب نما، آلاچيق و كلبه چوبي پيش ساخته از سال ۱۳۸۸ فعاليت خود را با هدف تامين نيازهاي مشتري، ارائه خدمات با كيفيتي متمايز و حفظ رابطه بلند مدت برد برد شروع به كار نموده و با بكارگيري نيروهاي متعهد و با سابقه، موفق به ايجاد خانواده‌اي بزرگ از مشتريان و اخد مدارك معتبر از QAL انگلستان (اتحاديه اروپا) گرديده است. اين مجموعه به واسطه تجربه چندين ساله خود در اين زمينه، بهترين محصولات پيش ساخته چوبي را طراحي مي‌كند؛ اين محصولات علاوه بر طراحي زيبا، داراي كيفيت بسيار بالايي نيز مي‌باشند. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ترمووود ايراني و يا خريد ترمووود ايراني با شماره‌هاي زير تماس حاصل نماييد و يا به صفحه محصولات سايت پارس چوب مراجعه نماييد.

02122079965

09307046005
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۲۳ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)