MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

چاپ تراكت فوري

 

تراكت يكي از روش‌هاي تبليغ كسب و كار و خدمات خود مي‌باشد؛ تراكت از جنس‌هاي مختلف و با طرح‌هاي بسيار متفاوت طراحي و توليد مي‌شود. در صورتي كه مي‌خواهيد كسب و كار خود را به مردم معرفي كنيد، يكي از راه‌هاي مفيد، استفاده از تراكت مي‌باشد؛ البته تراكتي كه به خوبي و متناسب با كسب و كار شما، طراحي و چاپ شده باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا شما را روش چاپ تراكت و تبليغات مكمل تراكت، آشنا سازيم.

چاپ تراكت

اگر چاپ تراكت طبق اصول صحيح انجام شده باشد، مي‌تواند براي كسب و كار شما يك تبليغات موثر به شمار رود؛ مخصوصاً براي دوستاني كه مي‌خواهند با هزينه كم و بصرفه، كسب و كارشان را شروع كنند.

يكي از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي تراكت اين است كه، بصورت مستقيم و بدون هيچ واسطه‌اي بدست مخاطب داده مي‌شود؛ كه اين روش مي‌تواند روي مخاطب تأثير بسزايي داشته باشد ولي در نهايت، خوب و يا بد بودن اين تأثير به روش رفتار و برخورد شما با مخاطب بستگي دارد.

طراحي لوگو

در ساده‌ترين عبارت، لوگو را مي‌توان يك نماد متشكل از كلمات و حروف يا تصاوير و اشكال همراه با رنگ، براي شناسايي يك برند يا محصول تعريف كرد. طراحي لوگو در طرح‌ها و اندازه‌هاي مختلفي انجام مي‌شود كه از پركاربردترين آن‌ها بايد به لوگو تايپ‌‌هاي متني ساده و علائم (انتزاعي) اشاره كرد. اما در هر صورت بايد گفت لوگو با انواع اشكال و شمايل متفاوت از گذشته تا به امروز وجود داشته و تنها هدف آن، معرفي كسب و كار مي‌باشد.

 

ساك پارچه اي

در بگ پارچه‌اي يا همان ساك پارچه اي، كار چاپ با پارچه‌هاي سوزني انجام مي‌شود. از آنجايي كه پارچه‌هاي سوزني شامل رنگ‌هاي مختلفي مي‌باشد، طراحي بر روي آن‌ها با رنگ‌هاي زياد امكان پذير مي‌باشد.

بگ‌هاي پارچه با طرح‌هاي دسته زنبيلي و دسته موزي طراحي مي‌شوند؛ و بهتر است بدانيد كه مهم‌ترين مزيتي كه اينگونه ساك‌هاي پارچه‌اي دارند، ماندگاري بالا و قابليت بازيافت آن‌ها مي‌باشد.

درباره مجموعه نقشنامه

مجموعه نقشنامه با تشكيل تيمي از افراد متخصص و مجرب در زمينه طراحي و چاپ، از سال 1387 فعاليت خود را آغاز كرده است و توانسته است با ارائه بهترين و با كيفيت‌ترين خدمات در زمينه چاپ و طراحي، رضايت كامل مشتريان خود را جلب نمايد. اين مجموعه تمامي خدمات طراحي و چاپ افست، چاپ تراكت، طراحي لوگو، طراحي ساك پارچه اي، تابلوها و بنرهاي تبليغاتي با بالاترين كيفيت و مستقيم با چاپ خانه به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. جهت برقراري ارتباط با مجموعه نقشنامه با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

09360215124

  02165353778


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۴۹ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

لوازم خانگي با اقساط 60 ماهه

 

امروزه با افزايش قيمت سرسام آور لوازم خانگي، خريد لوازم مورد نياز بسيار دشوار شده است؛ اما خريد لوازم خانگي به صورتي قسطي اين مشكل را برطرف كرده است. در ادامه مقاله با ما همراه شويد تا شما را با فروشگاه لوازم خانگي مدرن كه اقدام به فروش لوازم خانگي خود با اقساط 60 ماهه كرده است، آشنا سازيم.

 

خريد لوازم خانگي با اقساط 60 ماهه

فروش اقساطي كالاهاي خانگي در شرايط ايده آل و مقرون به صرفه و به روش‌هاي مختلف صورت مي‌گيرد. اين روش‌ها شامل پرداخت اقساطي بدون ضامن، كاهش حقوق، سفته و ... مي‌باشد. بنابراين مي‌توانيد به راحتي و بدون مشكل كالاي مورد نظر منزل خود را طبق شرايط خود و به صورت اقساطي خريداري كنيد. يكي از شرايطي كه فروشگاه لوازم خانگي مدرن براي آسايش و رفاه مشتريان عزيز در نظر گرفته است، خريد كالاي خانگي به صورت اقساط 60 ماهه بدون ضامن و بدون پيش پرداخت مي‌باشد.

محصولات اقساطي فروشگاه لوازم خانگي مدرن

ممكن است براي شما سوال پيش بيايد چه لوازمي را مي‌توانيم با شرايط خريد لوازم خانگي با اقساط 60 ماهه، خريداري كنيم؟ خبر خوب اين است كه فروشگاه مدرن اين شرايط را براي تمامي محصولات خود از جمله لوازم برقي، لوازم آشپزخانه، تجهيزات صوتي و تصويري، سرويس چوب و فرش، فراهم كرده است.

فروشگاه لوازم خانگي مدرن با برترين توليد كنندگان داخلي همكاري مي‌كند و لوازم خانگي اين برندهاي معتبر را با اقساط  به مشتريان ارائه مي‌دهد. فروشگاه مدرن نماينده رسمي شركت‌هاي پاكشوما (pakshoma)، اسنوا (Snowa)، امرسان (emersun) و لايف (lifehomeappliances) مي‌باشد.

 

خريد فرش با اقساط 60 ماهه

انواع متنوعي فرش در فروشگاه مدرن در تهران با اقساط 60 ماهه به فروش مي‌رسد. فرش‌ها با وجود طرح‌هاي زياد و متفاوت، در هر سليقه و سبكي از دكوراسيون منزل قابل استفاده هستند. هنگام انتخاب فرش بايد به طرح، رنگ و ساير عوامل مرتبط با دكوراسيون خانه توجه داشته باشيد. جهت خريد فرش قسطي مي‌توانيد به فروشگاه لوازم خانگي مدرن مراجعه كنيد.

 

برنج قسطي

فروشگاه لوازم خانگي مدرن نه تنها در زمينه لوازم خانگي فعاليت دارد، بلكه در فروش برنج قسطي نيز فعاليت خود را آغاز كرده است. مجموعه مدرن فروشنده انواع برنج ايراني باكيفيت با اقساط 60 ماهه مي‌باشد. از انواع برنج‌هاي عرضه شده در اين مجموعه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

·         برنج دودي

·         برنج سرلاشه

·         برنج صدري

·         برنج طارم

·         برنج عنبربو

·         برنج فجر

·         برنج قهوه‌اي

·         برنج كشت دوم

·         برنج هاشمي

درباره مجموعه مدرن
فروشگاه لوازم خانگي مدرن، بزرگترين و جامع‌ترين مركز فروش انواع لوازم خانگي در غرب استان تهران مي‌باشد. اين مجموعه هم اكنون فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي خود را جهت رفاه حال مشتريان و رقابت در عرصه فروش آنلاين، راه اندازي كرده است. در اين فروشگاه مي‌توانيد  هر آنچه نياز داريد، اعم از لوازم خانگي برقي كوچك مانند: جاروبرقي، آبميوه گيري، همزن و انواع لوازم برقي مورد نياز آشپزخانه و خانه را با اقساط 60 ماهه خريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير، تماس حاصل نماييد.

0991-1234513


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۰۵ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

دستگاه تصفيه آب خانگي چگونه آب را تصفيه مي‌كند

 مراحل فيلتراسيون دستگاه تصفيه آب خانگي

آب يك ماده حياتي براي بدن انسان مي‌باشد. مصرف آب آلوده باعث مي‌شود كه انسان به بيماري‌هاي خطرناكي مبتلا شود و يا حتي به مرگ آن ختم شود؛ اما از طرفي ديگر، استفاده از آب كاملاً سالم به حافظ سلام بدن و زيبايي پوست، كمك شاياني مي‌كند. براي داشتن يك آب كاملاً پاكيزه، خريد يك دستگاه تصفيه آب خانگي يك انتخاب عالي مي‌باشد. در انواع دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي، آب در 6 يا 7 مرحله تصفيه مي‌شود. در ادامه با ما همراه شويد تا به شما بگوييم كه دستگاه تصفيه آب خانگي، چگونه آب را تصفيه مي‌كند.

 

مراحل فيلتراسيون توسط فيلترهاي تصفيه آب

دستگاه تصفيه آب

در ادامه ما به شرح مراحل فيلتراسيون دستگاه تصفيه آب 6 مرحله‌اي خواهيم پرداخت.

فيلتر اليافي يا فيلتر پروپلين

اولين مرحله يا فيلتر نصب شده در دستگاه، يك فيلتر اليافي پلي پروپيلن 5 ميكرون مي باشد. اين فيلتر از فيبر پلي پروپيلن خالص (PP) ساخته شده است. هر چه تراكم اين الياف بيشتر باشد، كيفيت آب خالص بدست آمده، بالاتر مي‌رود. تعويض به موقع اين فيلتر، بسيار حائز اهميت مي‌باشد.

كربن اكتيو پودري و فيلتر كربن فعال (نارگيلي)

بعد از فيلتر اليافي، دستگاه تصفيه آب داراي فيلتر كربن فعال يا فيلتر كربن مي‌باشد. كربن فعال، ريز موجودات زنده و آلاينده‌ها را از داخل آب جذب مي‌كند.

فيلتر اليافي يك ميكرون

فيلتر سوم، فيلتر فيبر ميكروني ناميده مي‌شود. اين فيلتر از جنس فيلتر اول ساخته شده است، با اين تفاوت كه مواد موجود در آب كه تا 1 ميكرون يا كمتر پايين مي‌باشند و همچنين فلزاتي مانند نمك و سرب و ساير مواد شيميايي را حذف مي‌كند و كار فيلترهاي اوليه و ثانويه را به نوعي تكميل مي‌كند.

ممبران در فيلتر اسمز معكوس

چهارمين فيلتر دستگاه تصفيه آب خانگي، يك فيلتر غشايي به نام اسمز معكوس (RO) است. در اين مرحله هر محلولي كه غلظت آن بالاتر از فشار اسمزي است، حذف مي‌شود. اسمز معكوس يك محيط نيمه شفاف غشايي است كه فقط يون‌هاي خاص از آن عبور مي‌كنند.

فيلتر پست كربن

فيلتر پست كربن يا خطي(Inline) پنجمين فيلتر تصفيه آب است. اين فيلتر، تمام ناخالصي‌هايي كه با فيلتر چهارم پاك نشده‌اند را از بين مي‌برد و طعم آب را بهبود مي‌بخشد.

فيلتر مينرال

فيلتر ششم، فيلتر مينرال است كه فيلتراسيون معدني نام دارد. . اين فيلتر براي دستگاه تصفيه ضروري نيست، اما براي بازيابي برخي مواد معدني كه ممكن است از طريق فيلترهاي ديگر از بين بروند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فيلتر قليايي

آب‌هاي آشاميدني پس از طي كردن مراحل تصفيه، هنوز مقداري خاصيت اسيدي را در خود دارند كه براي بدن انسان مضر مي‌باشند. از اين رو جهت تنظيم كننده PH آب از فيلتر قليايي استفاده مي‌شود.

 

فيلتر ماوراء بنفش در تصفيه آب 7 مرحله‌اي

براي دستگاه‌هاي تصفيه آب 7 مرحله‌اي از تمامي فيلترهاي توضيح داده شده و يك فيلتر ديگر استفاده مي‌شود. فيلتر UV با اشعه فرابنفش، باكتري‌هاي باقي مانده در آب را از بين مي‌برد. اين فيلتر براي آب‌هايي كه در خود كلر دارند (مانند آب شهري)، مناسب نيست.

درباره آبنديش

آبنديش ايرانيان انواع سيستم‌ها و دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي، نيمه صنعتي و صنعتي را در سراسر ايران عرضه مي‌كند. اين مجموعه با تكيه بر تجربه خود و نياز بازار داخلي، محصولات متنوعي را در سبد كالاي خود دارد. جهت خريد بهترين دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي و يا تعويض فيلتر تصفيه آب خود، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

021-65341434

021-26763093

021-26741651


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۵۸ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)