MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

قیمت پنجره دوجداره

 
چند فاکتور را باید هنگام محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC رعایت کنیم؛ یکی از اصلی‌ترین فاکتورها، پیدا کردن ابعاد دقیق پنجره می‌باشد.

 

ابعاد گیری اصولی قاب پنجره دوجداره UPVC


1. فریم پنجره، در عرض و ارتفاع به صورت گچ تا گچ، اندازه‌گیری شود.

2. تعیین شود که پروفیل پنجره، بازسازی است یا نوسازی، فریم و پروفیل، در پنجره‌های نوسازی، ارزانتر هستند.

3. ابعاد بر اساس میلی‌متر باشند، نه مترمربع؛ اندازه‌گیری مترمربع، دقیق نبوده و به ضرر مشتری می‌باشد.

شرکت هافمن، تمامی خدمات اندازه گیری ابعاد، نصب پنجره دوجداره، تعویض پنجره قدیمی با دوجداره و ... را به شما مشتریان عزیز، ارائه خواهد داد.

 

تاثیر پروفیل در قیمت پنجره دوجداره


بیشترین سهم مواد پنجره‌های دوجداره را، پروفیل UPVC تشکیل می‌دهد. تمامی اجزای پنجره‌های دوجداره UPVC، از پروفیل برخوردار هستند. قیمت متریال قالب پنجره دوجداره، تا حد زیادی به کیفیت پروفیل، بستگی دارد؛ نهایتاً هر میزان که کیفیت پروفیل بالاتر رود، قیمت پنجره دوجداره نیز، بالاتر خواهد رفت.

در تمامی قسمت‌های پنجره‌های دوجداره UPVC شرکت هافمن، از پروفیل‌های مخصوص و باکیفیت استفاده می‌شود که در نهایت، پنجره‌های دوجداره هافمن، از مقاومت و مرغوبیت بالایی برخوردار می‌شوند.

 

استفاده از پروفیل‌های UPVC استاندارد


برخی از تولیدکنندگان، جهت کاهش قیمت پنجره‌ دوجداره UPVC، از پروفیل‌های غیر استاندارد استفاده می‌کنند. در پنجره‌های دوجداره UPVC، چندین پروفیل در قسمت‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ در هر قسمت، باید از پروفیل مخصوص به خود استفاده شود تا پنجره از استحکام و دوام بالای برخوردار شود.

شرکت هافمن، جهت افزایش کیفیت و مقاومت پنجره‌های دوجداره خود، از انواع پروفیل هافمن در قسمت‌های مختلف پنجره دوجداره استفاده می‌کند.

 

تاثیر طراحی در قیمت پنجره دوجدار UPVC


طراحی پنجره‌های دوجداره، از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در انتخاب طرح و حالت بازشوی آن، دقت کافی را داشته باشیم. پنجره‌های دوجداره UPVC در مدل‌های بازشو و ثابت، تولید و نصب می‌شوند که از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند. شما می‌توانید با انتخاب یک طرح مناسب، از پرداخت قیمت مناسب، جلوگیری نمایید.

همچنین طراحی اصولی در ارتفاع و عرض، باعث عدم تداخل پنجره با محیط پیرامون خود مانند پرده می‌شود و در نهایت از به وجود آمدن هزینه‌های اضافی ترمیمی و تغییرات آتی، جلوگیری خواهد شد.

شما می‌توانید انواع نمونه کارهای اجرایی پنجره‌های هافمن را در سایت هافمن، مشاهده نمایید.

 

 یراق‌آلات غیر استاندارد در قیمت پنجره‌های دوجداره UPVC چه تاثیری دارد؟


برخی از تولیدکنندگان پنجره‌های دوجداره، برای فروش بیشتر، با استفاده از یراق‌آلات غیر استاندارد و متفرقه، قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند. کاربرد یراق‌آلات در پنجره‌های UPVC، فقط محدود به دستگیره‌ها و لولاها نمی‌شود، بلکه در دور تمامی قاب قرار می‌گیرند. اگر یراق‌آلات استفاده شده، به صورت متفرقه باشند، کیفیت لازم را نداشته و قاب پنجره، در مدت زمان کوتاهی دچار مشکل خواهد شد؛ در نتیجه، هزینه‌های بیشتری به بار می‌آید.

 

استفاده از شیشه‌های دوجداره استاندارد در پنجره UPVC


عامل دیگری که در قیمت پنجره‌های دوجداره UPVC تاثیر دارد، نوع و کیفیت شیشه‌ها می‌باشد. شیشه‌های استاندارد، از اسپیسر و کیفیت مرغوبی برخوردار می‌باشند و تولید آن‌ها به صورت مکانیزه انجام شده است که مانع به وجود آمدن خطای انسانی و کاهش کیفیت می‌شود.

شیشه‌ به کار رفته در پنجره دوجداره UPVC هافمن، بسیار باکیفیت و استاندارد بوده؛ شیشه‌های هافمن، از گاز استاندارد آرگون میانی و شفافیت بالایی برخوردار می‌باشند.

 

قیمت پنجره‌های دوجداره  - UPVC پروفیل لمینت یا رنگی


به طور معمول، پنجره‌های UPVC از پروفیل‌های سفید رنگ ساخته می‌شوند؛ ولی در صورت سفارش مشتری، می‌توان از پروفیل‌های رنگی در پنجره‌های UPVC، استفاده کرد. پروفیل‌های رنگی، نسبت به پروفیل‌های سفید از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

پروفیل‌های رنگی به دو دسته رنگی و لمینت، تقسیم‌بندی می‌شوند که هر یک از مشخصات و قیمت خاصی برخوردار هستند.

 

آیا شیوه تولید در قیمت پنجره دوجداره تاثیر دارد؟


شرکت‌های بسیاری در حال تولید پنجره‌های دوجداره UPVC می‌باشد؛ ولی از بین آن‌ها، تعداد اندکی هستند که استانداردها را رعایت و محصولاتی با کیفیت که به صورت مکانیزه تولید شده‌اند را ارائه می‌دهند. تولید پنجره دوجداره UPVC، هم به صورت کارگاهی و هم به صورت کارخانه‌ای انجام می‌شود؛ ولی قیمت‌های کارگاهی، نسبت به کارخانه‌ای، بسیار بیشتر می‌باشد، این در حالی است که تولیدات کارگاهی، نسبت به کارخانه‌ای، از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند؛ علت این تفاوت قیمت و کیفیت در استفاده از ماشین‌آلات، هنگام ساخت پنجره در کارخانه و تولید انبوه آن‌ها می‌باشد، در حالی که پنجره‌های کارگاهی با دست ساخته شده و احتمال خطای انسانی در آن وجود دارد و از طرفی از آنجایی که کارگاه‌ها، امکان تولید انبوه را ندارند، پس قیمت خود را افزایش می‌دهند.

شما می‌توانید یک پنجره دوجداره UPVC باکیفیت و با قیمتی مناسب را از شرکت هافمن خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های نمایندگی هافمن، تماس حاصل نمایید.

021-28424359

09122024158

02126760626


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۱۴ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)