MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

ساختمان پزشکان مرکزی شهریار

ساختمان پزشکان مرکزی شهریار در سال 1395 و در زمینه خدمات درمانی، در سه طبقه مجزا تاسیس گردید. تمامی پزشکان ساختمان مرکزی شهریار، از متخصصین عالی رتبه بوده و از فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی معتبر می باشند. از جمله خدمات ساختمان پزشکان مرکزی شهریار، به شرح زیر می باشد:

 

متخصص زنان و زایمان

به دکتر یا جراحی که بیماری های زنان و دستگاه تناسلی آن ها را تشخیص می دهد و آن را درمان می کند، متخصص زنان و زایمان گفته می شود؛ این پزشک در نقش ارزیابی و افزایش سلامت عمومی زنان، نقشی اساسی دارد.

 

متخصص گوش و حلق و بینی

یک متخصص گوش و حلق و بینی که به آن ها اتولارینگولوژِیست نیز گفته می شود، شخصی است که به درمان و در صورت نیاز، به جراحی اختلالات گوش، گلو، بینی و ساختارهای مرتبط به آن ها می پردازد.

استروبوسکوپی
استروبوسکوپی روشی است که در آن به عکس برداری از حنجره می پردازند. در این روش به مشاهده، عکس برداری و فیلم برداری حرکات تارهای صوتی می پردازند.

 

متخصص و جراح ارتوپد

به شخصی که به بررسی استخوان و مفاصل یا جراحی آن ها می پردازد، متخصص ارتوپد گویند؛ این متخصصان، با استفاده از جراحی و راه های غیر جراحی، به تشخیص و درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن می پردازند.

 

دندان پزشکی

به متخصصی که به تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با دهان، دندان و لثه می پردازند، متخصص دندان پزشکی گفته می شود.

 

متخصص اعصاب و روان

متخصص اعصاب و روان، شخصی است که به تشخیص، درمان و کنترل بیماری های مغزی و سیستم های عصبی می پردازد. یک متخصص اعصاب، در زمینه هایی مانند اختلالات رشدی-عصبی، کنترل درد، اختلالات یادگیری و دیگر بیماری های حاد، تخصص دارد.

 

متخصص نوزادان و اطفال

به پزشکی که در زمینه درمان نوزادان، کودکان و نوجوانان  تخصص دارد، متخصص نوزادان و اطفال گفته می شود. مراقبت از کودکان، می تواند حتی قبل از شروع دوران بارداری، آغاز و تا پایان دوران بارداری، ادامه داشته باشد.

 

چشم پزشکی

دکتر چشم یا Ophthalmologist، پزشکی است که در زمینه مراقت از چشم تخصص دارد، این پزشک در زمینه تشخیص، درمان بیماری های چشم و همچنین جراحی های میکروسکوپی تخصص دارد.

 

شنوایی سنجی

تست شنوایی سنجی، شامل روش ها و تکنیک های بدون دردی می باشد که توانایی افراد را در واکنش به صداهای مختلف آزمایش می کند؛ به عبارتی دیگر در این تست، عملکرد مکانیزم شنوایی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

متخصص قلب و عروق

وظیفه یک متخصص قلب و عروق، رسیدگی به وضعیت قلب و عروقی می باشد که عمل خونرسانی را در بدن انجام می دهند. مشخص کردن هرگونه نارسایی قلبی یا عروقی و همچنین علت بیماری، از وظایف یک متخصص قلب و عروق می باشد.

 

متخصص کلیه و مجرای ادرار

اورولوژیست یا متخصص کلیه و مجرای ادرار، به پزشکی گفته می شود که به درمان مشکلات سیستم ادراری تناسلی و جراحی های مرتبط با آن ها می پردازد.

 

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو، به پزشکی گفته می شود که به بررسی شرایط و مشکلات پوست، مو و ناخن می پردازد و مطابق با تشخیص نهایی، یک روش درمان ارائه می دهد.

 

جراحی عمومی و جراحی پلاستیک و زیبایی


به دیسیپلین خاصی که بر روی بهبود ظاهری از طریق جراحی می پردازد، جراحی زیبایی گفته می شود؛ جراحی زیبایی می تواند بر روی هر بخش از بدن، سر و گردن صورت بگیرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۹:۰۰ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)