MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

پیش فروش آپارتمان، بهترین راه سرمایه گذاری

از قدیم تا به امروز، پیش فروش و خرید ملک برای ایرانیان، یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری بوده است. پیش فروش و خرید آپارتمان، یک تصمیم خوب برای حفظ و افزایش سرمایه می‌باشد، البته در صورتی که نهایت دقت را هنگام خرید داشته باشید.

 

 

از دلایلی که پیش فروش آپارتمان می‌تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد، پرداخت تدریجی هزینه آپارتمان و خرید آپارتمان با سرمایه اولیه کم می‌باشد که شما را در جهت بدست آوردن یک خانه مناسب با سرمایه کم، یاری خواهد کرد.

 

پیش فروش چیست؟

 


همان‌گونه که از اسم پیش فروش می‌توان برداشت کرد، به معنی به فروش رساندن، قبل از اتمام یک پروژه است. کلمه پیش فروش در بسیاری از معاملات، مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی در بیشتر مواقع در معمالات املاک استفاده می‌شود که به معنی فروش یک ملک، قبل از اتمام و قابل سکونت شدن آن می‌باشد.

 

چرا پیش فروش آپارتمان یک سرمایه گذاری موفق است؟

 

 

 

  1.  بدلیل عدم اتمام و قابل سکونت شدن آپارتمان، قیمت آن آپارتمان نسبت به آپارتمان آماده، مقداری ارزان‌تر است؛ همچنین هنگام اتمام پروژه و دریافت آپارتمان، می‌توان آن آپارتمان را با قیمتی بیش از قیمت پیش فروش آن، به فروش رساند و سودی خوبی را در این میان بدست آورد.
  2. هنگام خرید آپارتمان آماده، خریدار باید تمامی مبلغ آن ملک را حداکثر تا ظرف مدت 2 ماه پرداخت کند، این در حالی است که هنگام پیش فروش یک آپارتمان، خریدار می‌تواند هزینه را طی چند مرحله و تا زمان اتمام پروژه، پرداخت کند که کمک بزرگی به خریدار می‌شود.
  3. هنگامی که یک آپارتمان پیش فروش می‌شود و خریدار، هنگام ساخت پروژه در آنجا حضور دارد، خریدار می‌تواند طراحی و ساختار داخلی آپارتمان را طبق سلیقه خود، تغییر دهد.
  4. هنگام خرید یک آپارتمان آماده، تنها می‌توان ساختار روکار ساختمان را مشاهده کرد، این در حالی است که هنگام پیش فروش آپارتمان، تمامی مراحل ساخت، کیفیت مصالح و روند انجام کار، قابل رویت می‌باشند.

 

مشخصات مالک هنگام پیش فروش آپارتمان


هنگام عقد قرارداد پیش فروش آپارتمان، باید مشخصات طرفین در اسناد مربوط به ثبت برسد؛ اما عقد قرارداد پیش فروش آپارتمان، جدا از ذکر مشخصات طرفین، نیازمند این است که فردی که به عنوان پیش فروشنده، هنگام عقد قرار داد حاضر شده است، همان صاحب سند یا سازنده ملک می‌باشد.

اگرچه این احتمال هم وجود دارد که در واقع پیش فروشنده، همان فرد پیش خریدار می‌باشد؛ پس بررسی صحت مدارک پیش فروشنده، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و نباید به سادگی از کنار آن گذر کرد، چرا که ممکن است که شخص، ملکی را به شما بفروشد که هنوز صاحب آن نمی‌باشد.

 

مشخصات و جزئیات آپارتمان هنگام پیش فروش آپارتمان


دقت داشته باشید که حین بستن قرارداد، باید تمامی مشخصات و جزئیات مورد معامله، به صورت تمام و کمال در قرارداد، ذکر شود. هنگام عقد قراردادهای پیش فروش، ملک مورد نظر هنوز به صورت فیزیکی وجود ندارد، پس باید مشخصات و جزئیاتی تمام و کمالی ارائه شود تا خریدار بر طبق آن‌ها، تصمیم بگیر؛ مشخصات به خریدار می‌گویند که چه ساختمانی با چه مشخصاتی را قرار است که تحویل بگیرد، پس عدم ذکر کامل مشخصات در قرارداد، می‌تواند باعث مشکلاتی از جمله نارضایتی خریدار و اعتراض شود. مشخصاتی که باید در قرارداد به طور کامل درج شوند، شامل موارد زیر می‌باشند:

  •  تعداد طبقات و واحدها
  •  متراژ واحد و تعداد اتاق‌ها
  •  پارکینگ و انباری
  •  نمای ظاهری و بیرونی ساختمان
  •  جزئیات دکوراسیون داخلی مانند کابینت
  •  زمان تحویل آپارتمان
  •  سیستم گرمایش و سرمایش
  •  شماره طبقه و واحد
  •  نوع کاربری
  •  موقعیت مکانی
  •  مصالح به کار رفته

 

گروه ساختمان سازی ماکان


مجموعه ماکان، بزرگ‌ترین شرکت ساختمان سازی در غرب استان تهران می‌باشد؛ مجموعه ماکان، با بهره‌مندی از تیم مهندسی متخصص در زمینه ساختمان سازی، بهترین طراحی‌های ساختمان را ارائه و در پروژه‌های خود، پیاده‌سازی کرده است. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

09124044791

09123503073

09123382879

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۱۴ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)