MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

لوازم خانگی با اقساط 60 ماهه

 

امروزه با افزایش قیمت سرسام آور لوازم خانگی، خرید لوازم مورد نیاز بسیار دشوار شده است؛ اما خرید لوازم خانگی به صورتی قسطی این مشکل را برطرف کرده است. در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا شما را با فروشگاه لوازم خانگی مدرن که اقدام به فروش لوازم خانگی خود با اقساط 60 ماهه کرده است، آشنا سازیم.

 

خرید لوازم خانگی با اقساط 60 ماهه

فروش اقساطی کالاهای خانگی در شرایط ایده آل و مقرون به صرفه و به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد. این روش‌ها شامل پرداخت اقساطی بدون ضامن، کاهش حقوق، سفته و ... می‌باشد. بنابراین می‌توانید به راحتی و بدون مشکل کالای مورد نظر منزل خود را طبق شرایط خود و به صورت اقساطی خریداری کنید. یکی از شرایطی که فروشگاه لوازم خانگی مدرن برای آسایش و رفاه مشتریان عزیز در نظر گرفته است، خرید کالای خانگی به صورت اقساط 60 ماهه بدون ضامن و بدون پیش پرداخت می‌باشد.

محصولات اقساطی فروشگاه لوازم خانگی مدرن

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید چه لوازمی را می‌توانیم با شرایط خرید لوازم خانگی با اقساط 60 ماهه، خریداری کنیم؟ خبر خوب این است که فروشگاه مدرن این شرایط را برای تمامی محصولات خود از جمله لوازم برقی، لوازم آشپزخانه، تجهیزات صوتی و تصویری، سرویس چوب و فرش، فراهم کرده است.

فروشگاه لوازم خانگی مدرن با برترین تولید کنندگان داخلی همکاری می‌کند و لوازم خانگی این برندهای معتبر را با اقساط  به مشتریان ارائه می‌دهد. فروشگاه مدرن نماینده رسمی شرکت‌های پاکشوما (pakshoma)، اسنوا (Snowa)، امرسان (emersun) و لایف (lifehomeappliances) می‌باشد.

 

خرید فرش با اقساط 60 ماهه

انواع متنوعی فرش در فروشگاه مدرن در تهران با اقساط 60 ماهه به فروش می‌رسد. فرش‌ها با وجود طرح‌های زیاد و متفاوت، در هر سلیقه و سبکی از دکوراسیون منزل قابل استفاده هستند. هنگام انتخاب فرش باید به طرح، رنگ و سایر عوامل مرتبط با دکوراسیون خانه توجه داشته باشید. جهت خرید فرش قسطی می‌توانید به فروشگاه لوازم خانگی مدرن مراجعه کنید.

 

برنج قسطی

فروشگاه لوازم خانگی مدرن نه تنها در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد، بلکه در فروش برنج قسطی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه مدرن فروشنده انواع برنج ایرانی باکیفیت با اقساط 60 ماهه می‌باشد. از انواع برنج‌های عرضه شده در این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         برنج دودی

·         برنج سرلاشه

·         برنج صدری

·         برنج طارم

·         برنج عنبربو

·         برنج فجر

·         برنج قهوه‌ای

·         برنج کشت دوم

·         برنج هاشمی

درباره مجموعه مدرن
فروشگاه لوازم خانگی مدرن، بزرگترین و جامع‌ترین مرکز فروش انواع لوازم خانگی در غرب استان تهران می‌باشد. این مجموعه هم اکنون فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی خود را جهت رفاه حال مشتریان و رقابت در عرصه فروش آنلاین، راه اندازی کرده است. در این فروشگاه می‌توانید  هر آنچه نیاز دارید، اعم از لوازم خانگی برقی کوچک مانند: جاروبرقی، آبمیوه گیری، همزن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه و خانه را با اقساط 60 ماهه خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

0991-1234513


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۰۵ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)