MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

برترین تولید کننده اجاق گاز رومیزی در ایران

دنیته، برترین تولید کننده لوازم خانگی


مجموعه دنیته، یک گروه تولیدکننده لوازم‌خانگی، ازجمله اجاق‌گاز رومیزی می‌باشد که هدفشان تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین متناسب با طراحی روز دنیا می‌باشد، تا بتواند بهترین خدمات را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

گروه تولیدی دنیته درزمینه تولید لوازم‌خانگی دیگری مانند هود، سینک، فر نیز فعالیت می‌کند و در تولید آن‌ها نیز جزء برترین‌ها به شما می‌رود؛ ولی در این مطلب می‌خواهیم در مورد اجاق‌گازهای رومیزی مجموعه دنیته با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین تولیدکننده اجاق‌گاز رومیزی در ایران آشنا شوید.

 

گاز رومیزی


امروزه آشپزخانه‌ها، دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده‌اند؛ یکی از اساسی‌ترین تغییرات در آشپزخانه‌های مدرن، استفاده از گازهای رومیزی یا صفحه می‌باشد. این مدل گازها که به گازهای توکار نیز معروف هستند، جدیدترین مدل گاز آشپزخانه به شمار می‌روند.

گازهای رومیزی در دو مدل برقی و گازی تولید می شوند و هر یک از آنان، از تنوع بسیاری برخوردار می باشند؛ البته در ایران، استفاده از مدل برقی گازهای رومیزی، زیاد مرسوم نشده است؛ اما مدل های گازی در ایران بسیار معروف می باشند.

گروه تولیدی دنیته، برترین تولیدکننده اجاق‌گاز رومیزی در ایران می‌باشد که در تمامی محصولات تولیدشده توسط این گروه از با کیفیت‌ترین قطعات استفاده‌شده و محصولات از بالاترین استانداردهای کیفی جهان برخوردار می‌باشند.

 

انواع گاز رومیزی


بسته به نوع اجاق‌گاز، تعداد شعله‌ها متفاوت می‌باشند؛ اجاق‌گازهای کوچک که بین دو تا چهارتا شعله را شامل می‌شوند، برای منازل کوچک و اجاق‌گازهای بزرگ که بین پنج تا هفت شعله را شامل می‌شوند، برای منازل بزرگ مناسب می‌باشند. گازهای رومیزی، معمولاً از جنس شیشه می‌باشند که این شیشه‌ها از مقاوم‌ترین شیشه‌ها نسبت به گرما مانند سکوریت می‌باشند تا هنگام آشپزی، به آن‌ها آسیبی وارد نشود؛ معمولاً گازهای رومیزی از شبکه شعله‌هایی از جنس چدن می‌باشند که آن‌ها را نسبت به گرما کاملاً مقاوم و کارایی اجاق را تا سال‌ها اضافه می‌کند.

گازهای رومیزی، از یک فندک خودکار برخوردار می‌باشند که استفاده از آن‌ها بسیار ساده می‌باشد؛ همچنین این گازها، به شعله‌های پلوپزی مجهز هستند که گرما را به تمامی نواحی قابلمه و دیگر ظروف آشپزی، به‌صورت یکنواخت، منتقل می‌کنند؛ تنها ضعف اجاق‌های رومیزی، نسبت به گازهای قابل حمل، مجهز نبودن آن‌ها به فر می‌باشد.

 

کدام نوع از گاز رومیزی را خریداری کنیم؟


هنگام خرید آشپزخانه، باید به چند فاکتور مانند فضای آشپزخانه توجه کرد؛ اگر فاکتورهای خرید اصولی اجاق‌گاز رومیزی رعایت نشود، می‌تواند در آینده، برای شما مشکل ایجاد کند. این فاکتورهای خرید، به شرح زیر می‌باشند:

·         سایز: شما باید بررسی کنید که با نصب کدام اجاق گاز، در فضای آشپزخانه، دچار مشکل نمی‌شوید؛ طبق برآوردتان، اجاق گازی با سایز مناسب را خریدار کنید.

·         قابلیت‌های بیشتر: با افزایش تعداد قابلیت‌های اجاق، هزینه آن نیز افزایش می‌یابد، ولی بعضی از این قابلیت‌ها کار را بسیار راحت کرده و امنیت را افزایش می‌دهند. پس برای کاهش هزینه‌ها، از کنار قابلیت‌های اجاق، به راحتی نگذرید.

·         سوخت اجاق: المنت‌های الکتریکی، سیستم گرمایش سریعتری را نسبت به مشعل‌های گازی دارند؛ همچنین نسبت به گازهای معمول، از نظر نگهداری کمتر حرارت، برتری دارند. اجاق‌های الکتریکی به صورت مستقیم، ظرف غذا را گرم می‌کنند و این پروسه گرم کردن را نسبت به دیگر وسایل مشابه، در زمان کمتری انجام می‌دهند؛ البته این کاهش زمان، مقداری در حدود 2 تا 4 دقیقه می‌باشد.

·         نصب صحیح: انجام عملیات نصب اجاق گاز رومیزی، باید با رعایت نکات و اصول، انجام شود؛ پس اینکار را به یک متخصص نصب گازهای صفحه‌ای واگذار کنید تا بیشترین تضمین را داشته باشید.

 

تماس با گروه تولیدی دنیته


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد اجاق گازهای رومیزی مجموعه دنیته و یا سفارش محصول، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید تا توضیحات کامل را خدمتتان ارائه نمایند.

02634649424
02634647990

02634649466

تلگرام: 09905773944


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۴۳ توسط:محمد امین موضوع: نظرات (0)