MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

قيمت پنجره دوجداره

 
چند فاكتور را بايد هنگام محاسبه قيمت پنجره دوجداره UPVC رعايت كنيم؛ يكي از اصلي‌ترين فاكتورها، پيدا كردن ابعاد دقيق پنجره مي‌باشد.

 

ابعاد گيري اصولي قاب پنجره دوجداره UPVC


1. فريم پنجره، در عرض و ارتفاع به صورت گچ تا گچ، اندازه‌گيري شود.

2. تعيين شود كه پروفيل پنجره، بازسازي است يا نوسازي، فريم و پروفيل، در پنجره‌هاي نوسازي، ارزانتر هستند.

3. ابعاد بر اساس ميلي‌متر باشند، نه مترمربع؛ اندازه‌گيري مترمربع، دقيق نبوده و به ضرر مشتري مي‌باشد.

شركت هافمن، تمامي خدمات اندازه گيري ابعاد، نصب پنجره دوجداره، تعويض پنجره قديمي با دوجداره و ... را به شما مشتريان عزيز، ارائه خواهد داد.

 

تاثير پروفيل در قيمت پنجره دوجداره


بيشترين سهم مواد پنجره‌هاي دوجداره را، پروفيل UPVC تشكيل مي‌دهد. تمامي اجزاي پنجره‌هاي دوجداره UPVC، از پروفيل برخوردار هستند. قيمت متريال قالب پنجره دوجداره، تا حد زيادي به كيفيت پروفيل، بستگي دارد؛ نهايتاً هر ميزان كه كيفيت پروفيل بالاتر رود، قيمت پنجره دوجداره نيز، بالاتر خواهد رفت.

در تمامي قسمت‌هاي پنجره‌هاي دوجداره UPVC شركت هافمن، از پروفيل‌هاي مخصوص و باكيفيت استفاده مي‌شود كه در نهايت، پنجره‌هاي دوجداره هافمن، از مقاومت و مرغوبيت بالايي برخوردار مي‌شوند.

 

استفاده از پروفيل‌هاي UPVC استاندارد


برخي از توليدكنندگان، جهت كاهش قيمت پنجره‌ دوجداره UPVC، از پروفيل‌هاي غير استاندارد استفاده مي‌كنند. در پنجره‌هاي دوجداره UPVC، چندين پروفيل در قسمت‌هاي مختلف، مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛ در هر قسمت، بايد از پروفيل مخصوص به خود استفاده شود تا پنجره از استحكام و دوام بالاي برخوردار شود.

شركت هافمن، جهت افزايش كيفيت و مقاومت پنجره‌هاي دوجداره خود، از انواع پروفيل هافمن در قسمت‌هاي مختلف پنجره دوجداره استفاده مي‌كند.

 

تاثير طراحي در قيمت پنجره دوجدار UPVC


طراحي پنجره‌هاي دوجداره، از اهميت بالايي برخوردار است و بايد در انتخاب طرح و حالت بازشوي آن، دقت كافي را داشته باشيم. پنجره‌هاي دوجداره UPVC در مدل‌هاي بازشو و ثابت، توليد و نصب مي‌شوند كه از قيمت‌هاي متفاوتي برخوردار هستند. شما مي‌توانيد با انتخاب يك طرح مناسب، از پرداخت قيمت مناسب، جلوگيري نماييد.

همچنين طراحي اصولي در ارتفاع و عرض، باعث عدم تداخل پنجره با محيط پيرامون خود مانند پرده مي‌شود و در نهايت از به وجود آمدن هزينه‌هاي اضافي ترميمي و تغييرات آتي، جلوگيري خواهد شد.

شما مي‌توانيد انواع نمونه كارهاي اجرايي پنجره‌هاي هافمن را در سايت هافمن، مشاهده نماييد.

 

 يراق‌آلات غير استاندارد در قيمت پنجره‌هاي دوجداره UPVC چه تاثيري دارد؟


برخي از توليدكنندگان پنجره‌هاي دوجداره، براي فروش بيشتر، با استفاده از يراق‌آلات غير استاندارد و متفرقه، قيمت‌هاي خود را كاهش مي‌دهند. كاربرد يراق‌آلات در پنجره‌هاي UPVC، فقط محدود به دستگيره‌ها و لولاها نمي‌شود، بلكه در دور تمامي قاب قرار مي‌گيرند. اگر يراق‌آلات استفاده شده، به صورت متفرقه باشند، كيفيت لازم را نداشته و قاب پنجره، در مدت زمان كوتاهي دچار مشكل خواهد شد؛ در نتيجه، هزينه‌هاي بيشتري به بار مي‌آيد.

 

استفاده از شيشه‌هاي دوجداره استاندارد در پنجره UPVC


عامل ديگري كه در قيمت پنجره‌هاي دوجداره UPVC تاثير دارد، نوع و كيفيت شيشه‌ها مي‌باشد. شيشه‌هاي استاندارد، از اسپيسر و كيفيت مرغوبي برخوردار مي‌باشند و توليد آن‌ها به صورت مكانيزه انجام شده است كه مانع به وجود آمدن خطاي انساني و كاهش كيفيت مي‌شود.

شيشه‌ به كار رفته در پنجره دوجداره UPVC هافمن، بسيار باكيفيت و استاندارد بوده؛ شيشه‌هاي هافمن، از گاز استاندارد آرگون مياني و شفافيت بالايي برخوردار مي‌باشند.

 

قيمت پنجره‌هاي دوجداره  - UPVC پروفيل لمينت يا رنگي


به طور معمول، پنجره‌هاي UPVC از پروفيل‌هاي سفيد رنگ ساخته مي‌شوند؛ ولي در صورت سفارش مشتري، مي‌توان از پروفيل‌هاي رنگي در پنجره‌هاي UPVC، استفاده كرد. پروفيل‌هاي رنگي، نسبت به پروفيل‌هاي سفيد از قيمت بالاتري برخوردار هستند.

پروفيل‌هاي رنگي به دو دسته رنگي و لمينت، تقسيم‌بندي مي‌شوند كه هر يك از مشخصات و قيمت خاصي برخوردار هستند.

 

آيا شيوه توليد در قيمت پنجره دوجداره تاثير دارد؟


شركت‌هاي بسياري در حال توليد پنجره‌هاي دوجداره UPVC مي‌باشد؛ ولي از بين آن‌ها، تعداد اندكي هستند كه استانداردها را رعايت و محصولاتي با كيفيت كه به صورت مكانيزه توليد شده‌اند را ارائه مي‌دهند. توليد پنجره دوجداره UPVC، هم به صورت كارگاهي و هم به صورت كارخانه‌اي انجام مي‌شود؛ ولي قيمت‌هاي كارگاهي، نسبت به كارخانه‌اي، بسيار بيشتر مي‌باشد، اين در حالي است كه توليدات كارگاهي، نسبت به كارخانه‌اي، از كيفيت پايين‌تري برخوردار هستند؛ علت اين تفاوت قيمت و كيفيت در استفاده از ماشين‌آلات، هنگام ساخت پنجره در كارخانه و توليد انبوه آن‌ها مي‌باشد، در حالي كه پنجره‌هاي كارگاهي با دست ساخته شده و احتمال خطاي انساني در آن وجود دارد و از طرفي از آنجايي كه كارگاه‌ها، امكان توليد انبوه را ندارند، پس قيمت خود را افزايش مي‌دهند.

شما مي‌توانيد يك پنجره دوجداره UPVC باكيفيت و با قيمتي مناسب را از شركت هافمن خريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات بيشتر، با شماره‌هاي نمايندگي هافمن، تماس حاصل نماييد.

021-28424359

09122024158

02126760626


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۱۴ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي

رفع مشكلات خودروهاي خارجي، به مهارت و تخصص بيشتري، نسبت به خودروهاي ايراني نياز دارند. امروزه مراكز تعميراتي معتبري مانند آرش سرويس وجو دارند كه به تعمير خودروهاي خارجي مي‌پردازند. آرش سرويس، يك مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي مي‌باشد كه با استفاده از افراد متخصص و حرفه‌اي، به تعمير خودروهاي خارجي به بهترين نحو ممكن، مي‌پردازند.

اگر شما هم صاحب يك خودرو خارجي هستيد و نياز به يك تعميرگاه تخصصي، جهت تعمير خودرو خارجي خود داريد، در اين حالت، تعميرگاه آرش سرويس، مناسب‌ترين انتخاب، براي شما مي‌باشد.

 

بهترين تعميرگاه تخصصي براي تعمير خودروهاي خارجي


خودروهاي خارجي، بسيار گران قيمت بوده و به همين دليل، افرادي كه صاحب يك خودرو خارجي مي‌باشند، هميشه نگراني‌هايي مانند پيدا كردن يك تعميرگاه متخصص با تكنسين‌هاي مجرب را دارند. خودروهاي خارجي و داخلي، نسبت به يكديگر، تفاوت‌هاي بسياري دارند و خودروهاي خارجي از پيچيدگي بسيار بالايي، برخوردار هستند و به همين دليل است كه تعمير خودروهاي خارجي، تخصص فوق‌العاده بالايي را مي‌طلبد.

اما ديگر نياز به نگراني نيست؛ خوشبختانه، با روي كار آمدن مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي آرش سرويس، كه تجربه بالا و تكنسين‌هاي مجرب و متخصص در زمين تعمير خودروهاي خارجي را دارد و بهترين خدمات تعمير را ارائه مي‌دهد؛ مشكل جست و جوي يك تعميرگاه مناسب، براي صاحبان خودروهاي خارجي، برطرف شده است.

هزينه‌هاي دريافتي آرش سرويس، بسيار مناسب مي‌باشد؛ به طوري كه تعمير خودروهاي خارجي، به هيچ عنواع به مشتري، فشار وارد نمي‌كند. جدا از هزينه مناسب، تمامي خدمات آرش سرويس، به صورت تضميني و با گارانتي ارائه مي‌شوند تا ديگر، نگراني در مورد عدم تعمير تمام و كمال و هدر رفتن هزينه، در مشتري، به وجود نيايد.

تمامي خدمات تعميراتي خودروهاي خارجي، مانند تعمير گيربكس، جلوبندي، صافكاري، تعمير موتور و ...، در اين مجموعه، به صورت تمام و كمال، ارائه مي‌شود. تمامي مشتريان عزيز، مي‌توانند به اين مجموعه حرفه‌اي مراجعه و از خدمات تخصصي تعمير خودروهاي خارجي، بهره‌مند شوند.

آرش سرويس، بهترين تعميرگاه تخصصي، جهت تعمير خودروهاي خارجي مي‌باشد. تعميرگاه آرش سرويس خدمات تعمير خودروهاي كره‌اي، تعمير خودروهاي آلماني، تعمير خودروهاي ژاپني و ... را ارائه مي‌دهد.

 

تعميرگاه تخصصي خودرو بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟


1.مهمترين ويژگي يك تعميرگاه تخصصي خودروهاي خارجي، تيم حرفه‌اي و تخصصي آن تعميرگاه مي‌باشد. در صورت عدم وجود تكنسين‌‌هاي فوق متخصص، خودرو خود را به دست آن تعميرگاه، تحويل ندهيد. تعميرگاه آرش سرويس، از يك تيم تخصصي تعمير خودروهاي خارجي برخوردار بوده و تا به امروز، تمامي مشتريان از اين تعميرگاه، راضي بوده‌اند.

2.ويژگي بعدي يك تعميرگاه، هزينه آن مي‌باشد كه براي مشتريان، بسيار حائز اهميت مي‌باشد. هزينه‌هاي يك تعميرگاه تخصصي، بايد براي تمامي افراد، به صرفه باشد كه در اين مورد، مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي آرش سرويس، مناسب‌ترين تعرفه‌ها را در رابطه با خدمات تخصصي، ارائه مي‌دهد.

3.سومين ويژگي، ارائه خدمات تخصصي همراه با گارانتي مي‌باشد تا نگراني‌هاي مشتري، بابت هدر رفتن پولش و وقتشان، از بين برود.

4.آخريد مورد مهمي كه بايد يك تعميرگاه تخصصي رعايت كند، سرعت در ارائه خدمات باكيفيت مي‌باشد. زمان براي افراد خيلي مهم است و مردم علاقه‌اي به انتظار طولاني مدت ندارند؛ از طرفي نمي‌خواهند بيش از يك بار به تعميرگاه، مراجعه كنند؛ يك مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي، خدمات خود را در سريع‌ترين زمان ممكن و با بالاترين كيفيت، ارائه مي‌دهد. تعميرگاه تخصصي آرش سرويس، از تكنسين‌هاي متخصص و ابزارآلات پيشرفته برخوردار بوده و از اين سو، مي‌توانند بهترين خدمات را در كمترين زمان، به شما مشتريان عزيز، ارائه نمايد.

به دليل داشتن بهترين ويژگي‌ها و ارائه بهترين خدمات، آرش سرويس، بهترين مركز تخصصي تعمير خودروهاي خارجي مي‌باشد كه تمامي مشكلات خودرو خارجي شما را به بهترين نحوه ممكن، رفع خواهد كرد.

 

ارتباط با آرش سرويس
جهت برقرار ارتباط با تعميرگاه آرش سرويس، به صفحه تماس با ما مراجعه و يا با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

۰۲۱۶۵۲۵۱۰۹۲
۰۹۱۲۲۰۸۸۶۳۸
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۱:۳۷ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

صندلي غذاخوري ارزان

 

صندلي غذاخوري، فقط يك وسيله پيشنهادي براي منزل شما نمي‌باشد؛ امروزه، ديگر نمي‌توان به يك مكان آشپزخانه گفت، مگر در آن يك ميز ناهارخوري قرار گرفته باشد، فرقي هم ندارد كه آشپزخانه و يا مكاني كه قصد قرار دادن ميز غذاخوري در آن را داريد، كوچك است و يا بزرگ. يك ميز ناهارخوري خوب، به يك صندلي غذاخوري خوبي نيز نياز دارد.

حال كه متوجه اهميت يك ميز و صندلي غذاخوري شده‌ايد، پس بهتر است كه آن‌ها را، براي منزل خود تهيه كنيد. در ادامه، شما را در جهت خريد يك صندلي غذاخوري خوب، راهنمايي خواهيم كرد.

 

راهنماي خريد صندلي غذاخوري

 


زماني كه اقدام به خريد صندلي غذاخوري مي‌كنيم، با تنوع بسياري از محصولات، روبرو خواهيم شد كه ما را دچار ترديد در انتخاب خواهد كرد. انتخاب يك صندلي غذاخوري مناسب، مي‌تواند به فضاي منزلتان زيبايي زيادي را ببخشد. يك صندلي مناسب، از قيمت مناسبي برخوردار بوده و با ساختار داخلي منزلتان، هماهنگ مي‌باشد.

در اين بخش، شما را به نكات خريد صندلي غذاخوري مناسب منزل و يا محل كارتان، آشنا خواهيم كرد.

صنايع چوبي پاينوچيدمان، با بيش از 10 سال تجربه در زمينه توليد و فروش محصولات چوبي، يك صندلي غذاخوري ارزان و باكيفيت را، در اختيار شما مشتريان عزيز، قرار خواهد داد.

 

صندلي غذاخوري، پشت ميز آشپزخانه

 


وجود يك ميز و صندلي غذاخوري در آشپزخانه، مي‌تواند مزاياي بسياري از جمله، زيبايي، آرامش، راحتي، تحريك اشتها و ... را داشته باشد. يك صندلي غذاخوري خوب، براي شما حس راحتي، هنگام خوردن غذا را فراهم خواهد كرد و شما مي‌توانيد با آرامش، غذايتان را ميل نماييد.

براي انتخاب صندلي مناسب ميز در آشپزخانه، بايد به چند نكته، توجه كرد. اول اينكه ميز شما، مربع است يا مستطيل، طبق شكل آن، اقدام به خريد صندلي‌هايي با نشيمن‌هاي مربعي و مستطيلي نماييد.

 

 

دومين مورد، اين است كه آيا شما به پارچه‌هاي ظريف، علاقه داريد يا نه؛ اگر كيفيت و راحتي پارچه، براي شما اهميت دارد، صندلي‌هايي را خريداري كنيد كه نشيمن‌هاي آن‌ها، قابل جابه‌جايي و تعويض هستند؛ تا در زمان كهنگي و خرابي، آن‌ها را تعويض نماييد.

پيشنهاد ما به شما و به صرفه‌ترين راه حل، جهت خريد يك صندلي غذاخوري براي خارج از آشپزخانه، خريد يك صندلي غذاخوري ارزان از پاينوچيدمان مي‌باشد كه صندلي‌هايي با قيمت مناسب و كيفيتي بالا را به فروش مي‌رساند.

 

صندلي غذاخوري، در سالن مهمان

 


اگر مي‌خواهيد ميز و صندلي غذاخوري را در اتاق‌هاي مهمان قرار دهيد، بايد بيخيال انتخاب‌هاي خودماني شويد. براي انتخاب يك صندلي غذاخوري مناسب در سالن مهمان، جدا از خود ميز غذا خوري، بايد به چيدمان و رنگ دكوراسيون اتاق، دقت داشته باشيد، تا يك انتخاب درستي را داشته باشيد.

 

 

اولين موردي كه بايد به آن دقت داشته باشيد، خود ميز است كه بايد به اندازه‌اي باشد كه هم خانواده و مهمانانتان، بتوانند پشت آن بنشينند؛ پس معمولاً، ميزهاي سالن مهمان، به صورت مستطيلي مي‌باشند، پس بايد صندلي‌هاي غذاخوري با نشيمن‌هاي مستطيلي را انتخاب كنيد.

دومين مورد، به جنس ميز دقت داشته باشيد، و صندلي متناسب با جنس ميز را خريداري نماييد. مثلاً اگر ميز شما از چوب است، بهتر است كه يك صندلي غذاخوري چوبي را خريداري كنيد.

آخريد موردي كه بايد به آن توجه كنيد، رنگ دكوراسيون سالن مهمان مي‌باشد، مثلا اگر رنگ اصلي دكوراسيون داخلي آن اتاق، قهوه‌اي سوخته مي‌باشد، بهتر است كه صندلي‌اي را خريداري كنيد كه به رنگ قهوه‌اي سوخته باشد.

شما مي‌توانيد يك صندلي غذاخوري ارزان، باكيفيت و مناسب سال مهمان در منزل و يا محل كارتان را از سايت پاينوچيدمان، تهيه و از قيمت‌هاي استثنائي آن‌ها، بهره‌مند شويد.

 

تماس با صنايع چوبي پاينوچيدمان


جهت كسب اطلاعات بيشتر، در مورد صندلي غذاخوري و ديگر محصولات گروه پاينوچيدمان، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

شماره تماس: ۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹
شماره ثابت: ۰۲۱۶۵۴۶۶۰۳۹
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۰۹ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

بهترين مركز فيلم‌برداري عروس

يكي از مهم‌ترين اقدامات يك زوج جوان براي مراسم عروسي‌شان، انتخاب يك آتليه خوب مي‌باشد؛ البته نه هر آتليه‌اي، بايد بهترين را انتخاب كرد. آتليه آفاي استوديو، بهترين مركز فيلم‌برداري عروس بوده و مي‌تواند بهترين خدمات فيلم‌برداري و عكس‌برداري را در عروسي به شما زوجين جوان، ارائه دهد.

 

 

اصلاً چرا آفاي استوديو، بهترين است؟ در ادامه، شما را با ويژگي‌هاي يك آتليه عروس خوب معرفي خواهيم كرد كه استوديو آفاي، توانسته است كه تمامي آن ويژگي‌‌ها را با بالاترين كيفيت، رعايت نمايد.

 

ويژگي‌هاي بهترين مركز فيلمبرداري عروس

 


محيط آتليه


از مهم‌ترين خصوصيات يك آتليه خوب، فضاي با و جذاب آن مي‌باشد. در محيط آتليه، بايد از طرح‌ها و رنگ‌بندي‌هاي مناسبي استفاده شده باشد تا سبب ايجاد نشاط در افراد شود. در مراسم‌هاي عروسي، ممكن است كه زوجين، دچار استرس و ناراحتي شوند، پس بهتر است آتليه‌اي را انتخاب كرد كه به زوجين، احساس آرامش داده تا بتوانند، ژست‌هاي مختلف را براي عكاسي، به آساني اجرا كنند.

محيط زيبا و آرامش بخش استوديو آفاي، به شما زوجين جوان، احساس آرامش مي‌دهد و شما را در انجام ژست‌هاي عكاسي، ياري خواهد كرد.

 

پرسنل متعهد و باتجربه


اگر آتليه، خود را يك آتليه خوب مي‌خواند، پس بايد از پرسنل خوب و متعهدي نيز، برخوردار باشد. آتليه آفاي استوديو، بهترين مي‌باشد، چرا كه از بهترين، متعهدترين و باتجربه‌ترين پرسنل، برخوردار مي‌باشد. ميزان تجربه پرسنل آتليه، بايد منحصر به فرد باشد؛ داشتن عكاس و فيلم‌بردار حرفه‌اي، در نتيجه و كيفيت كار، بسيار مهم مي‌باشد.

 

انتخاب آتليه به صورت مستقيم


انتخاب يك آتليه، نياز به بررسي دارد  و تا در نهايت، بهترين آتليه، انتخاب شود. براي بررسي، مي‌توانيد از عروس و دامادهاي گذشته، پرس و جو كنيد تا به سابقه آتليه، پس ببريد و بر اساس جواب آن‌ها، بهترين آتليه را انتخاب نماييد. يكي از نكات يك آتليه خوب، انجام عمليات ويرايش عكس و تدوين فيلم، در خود آتليه مي‌باشد؛ اين كار، امنيت تصاوير و فيلم مراسم را حفظ خواهد كرد.

استوديوي آفاي با سابقه‌اي درخشان، بهترين انتخاب، جهت عكاسي و فيلم‌برداري در مراسم زوجين مي‌باشند.

 

تجهيزات باكيفيت، مدرن و پيشرفته

 

 


يك آتليه خوب، حداقل بايد از تجهيزاتي كه بتوانند يك عكس باكيفيت را بگيرند، برخوردار باشد. يكي ديگر از دلايلي كه استوديو آفاي، بهترين مركز فيلمبردار عروس مي‌باشد، كامل‌ترين و پيشرفته‌ترين بودن تجهيزات آن‌ها مي‌باشد، كه مي‌توانند بهترين عكس را با بالاترين رزولوشن و كيفيتي بي‌نظير، از زوجين، تهيه نمايند.

 

انجام كار، با توجه به حساسيت مشتري


يك آتليه عروس خوب، بايد بتواند به حساسيت‌هاي زوجين، رسيدگي كند، بعضي افراد، به دنبال آتليه‌اي با امنيت بالا، قرار دادن فايل‌هاي اصلي عكس و فيلم عروسي، در اختيار عروس و داماد مي‌باشند و بعضي زوجين هم مذهبي بوده، و در پوشش و نحوه برخورد عكاسان، حساس مي‌باشند.

استوديوي آفاي، بهترين مركز فيلم‌برداري عروس بوده و امنيت عكس و فيلم‌هاي شما را تضمين و مراحل انجام كارشان را با حساسيت و خواسته‌هاي شما، تنظيم خواهند كرد.

 

نورپردازي مناسب در آتليه


يكي از ضروري‌ترين موارد در عكاسي، نورپردازي مناسب مي‌باشد، پس بهترين آتليه نيز، بايد بهترين نورپردازي را داشته باشد. عدم استفاده از تجهيزات نورپردازي مناسب، كيفيت كار را پايين مي‌آورد. گروه آفاي استوديو، از بهترين تجهيزات نورپردازي، در عكاسي‌هاي خود استفاده مي‌كنند تا تصاوير جذابي را خلق نمايند.

 

تعهد كاري

 

 


در نهايت، يك آتليه عروس خوب، بايد نسبت به مشتري و كار خود، تعهد داشته باشد. آتليه بايد كار را به خوبي و با بالاترين كيفيت ممكن به سرانجام و در زمان معين شده، آن را به مشتري، تحويل دهد. همچنين يك آتليه عروس خوب، بايد امانت‌دار خوبي باشد و عكس‌ها و فيلم‌هاي مشتري را حفظ نمايد.

 

پكيج‌هاي آفاي استوديو

قيمت پكيج فيلمبرداري عروس
حال كه با آفاي استوديو، بهترين مركز فيلم‌برداري عروس، آشنا شده‌ايد، مي‌توانيد نگاهي هم به قيمت پكيج فيلمبرداري عروس موجود در سايت آفاي استوديو بياندازيد. جهت كسب اطلاعات بيشتر، در مورد انواع پكيج‌ها، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد:

09012600912


‏‪02165366397‏


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۱۸ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

بهترين سينك ظرفشويي

 

يكي از پركاربردترين و ضروري‌ترين وسايل موجود در آشپزخانه، سينك ظرف‌شويي مي‌باشد؛ اين ضرورت به حدي است كه با نبود سينك ظرف‌شويي مناسب در آشپزخانه، نمي‌توان به آشپزي در آشپزخانه ادامه داد.

گروه توليدي دنيته، توليد كننده لوازم آشپزخانه از جمله سينك ظرف‌شويي، با بيش از 10 سال سابقه مي باشد. شما مي توانيد بهترين سينك ظرف‌شويي را از سايت دنيته، خريداري نماييد.

 

انواع جنس سينك ظرف‌شويي


سينك‌هاي ظرف‌شويي، از تنوع بسيار برخوردار هستند و شما بايد بسته به نياز و البته شرايطتان، اقدام به خريد يك سينك مناسب نماييد. سينك‌ها، از نظر جنس، به موارد زير، تقسيم بندي مي شوند.

 

سينك ظرف‌شويي استيل


يكي از پركاربردترين و محبوب ترين سينك هاي موجود در بازار، سينك هاي استيل مي باشند. اين سينك هاي ظرف‌شويي، از قيمت مناسب برخوردار بوده و از مقاومت و دوام بالايي، برخوردار هستند، از طرفي قابليت سازگاري با هرگونه دكوراسيون را دارا هستند.

 

سينك ظرف‌شويي گرانيتي


سينك هاي ظرف‌شويي گرانيتي، بسيار بوده و مي توانند زيبايي خاصي را نماي آشپزخانه تان، اضافه نمايند. اين سينك ها از گرانيت و رزين و در انواع مختلفي، ساخته مي شوند. اما اين‌گونه سينك ها يك مشكل دارند و آن هم شكستگي و ترك خوردگي آن ها مي‌باشد كه اين مشكل در مدل هاي جديدتر، رفع شده است.

مدل هاي گرانيتي در رنگ هاي متفاوتي ساخته مي شوند و براي اشخاصي كه به رنگ سينك نيز اهميت مي دهند، بسيار مناسب مي‌باشند. نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد آن است كه، هنگام خريد مدل هاي گرانيتي، بايد بهترين سينك ظرف‌شويي گرانيتي را انتخاب كنيد؛ چرا كه در مدل هاي بي كيفيت، جاي لكه هاي آب باقي مانده و نماي سينك را خراب مي كنند.

 

سينك ظرف‌شويي سنگي


يكي از ويژه ترين و خاص ترين مدل هاي سينك ظرف‌شويي، سينك هاي سنگي مي‌باشند. سينك هاي سنگي باكيفيت، از دوام و مقاومت بيشتر، نسبت به مدل هاي گرانيتي، برخوردار هستند.

فروشگاه دنيته، توليد كننده بهترين سينك ظرف‌شويي در ايران مي باشد. شما مي توانيد جديدترين مدل سينك ظرف‌شويي با قيمتي مناسب را از سايت دنيته، خريداري نماييد.

 

انواع اندازه در سينك ظرف‌شويي


هنگام خريد يك سينك ظرف‌شويي، بايد به اندازه آن ها توجه كنيد؛ هميشه بزرگ بودن به معناي بهتر بودن نيست؛ براي آشپزخانه هايي با فضاي كوچك، سينك هاي ظرف‌شويي كوچك، مناسب مي باشند. تمامي سينك هاي ظرف‌شويي، در دو ساختار يك لگنه و دو لگنه، توليد مي شوند كه در ادامه، با آن ها آشنا خواهيد شد:

 

سينك ظرف‌شويي يك لگنه


اين مدل سينك هاي ظرف‌شويي تك لگنه، فضاي كمي را اشغال مي كنند و براي آشپزخانه هايي با فضاي كوچك بسيار مناسب مي‌باشند. اما اگر از فضاي كافي در آشپزخانه خود، برخوردار هستيد، بهتر است كه از ظرف‌شويي هاي دو لگنه، استفاده كنيد.

 

سينك ظرف‌شويي دو لگنه


اين مدل سينك هاي دو لگنه، به شما امكان انجام دو كار متفاوت به صورت همزمان را مي‌دهند. براي نمونه، شما مي‌توانيد در يك لنگ، اقدام به شستن ميوه و در لگن ديگر، اقدام به شستن ظروف نماييد. ديگر مزيتي كه سينك هاي دو لگنه دارند، قابلت شستن به دو روش مي‌باشد؛ به گونه اي كه در يك لگن، ظرف ها را مايع زده و در طرف ديگر، آبكشي نماييد.

با مراجعه به فروشگاه دنيته، بهترين سينك ظرف‌شويي را مناسب با سايز آشپزخانه‌تان، خريداري نماييد.

تماس با دنيته
جهت تماس با پشتيباني سايت دنيته و دريافت اطلاعات بيشتر، با شماره هاي زير، تماس حاصل نماييد:

02634647993

02634648391

02634648379

02634649466

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۰۲ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

جديدترين مدل اجاق روميزي

اجاق روميزي يا صفحه‌اي، به نسبت اجاق گازهاي سنتي، از مزاياي زيادي برخوردار هستند؛ بدليل برخوردار نبودن اين گازها از فر، مي‌توان براي آن‌ها به صورت جداگانه، يك فر ديواري را تهيه كرد كه مزيت خم نشدن هنگام برداشتن سيني داغ فر را براي شما به همراه دارد.

همچنين مي‌توانيد از كابينتي كه اجاق روميزي بر روي آن نصب مي‌شود، براي قرار دادن لوازم آشپزي، استفاده نماييد تا هميشه در هنگام آشپزي، به آن‌ها دسترسي سريع داشته باشيد؛ به عنوان يك نمونه، مي‌توانيد از كشوي كابينت، استفاده كرده و وسايل آشپزيتان مانند ملاقه و كفگير را در آن قرار دهيد تا به راحتي به آن‌ها، دسترسي داشته باشيد.

فروشگاه دنيته، توليدكننده لوازم توكار آشپزخانه از جمله اجاق گاز، هود، فر با بيش از 10 سال تجربه بوده و مي‌تواند بهترين و جديدترين لوازم آشپزخانه را براي شما مشتريان عزيز، توليد نمايند.

 

انواع مدل‌هاي اجاق روميزي

  • اجاق روميزي برقي: اين مدل از اجاق روميزي، با اتصال به برق شهري، كار مي‌كند و در آن از شعله‌هاي گاز، استفاده نمي‌شود. بدليل عدم استفاده از شعله‌هاي گازي، در مصرف گاز صرفه جويي مي‌شود؛ ولي از طرفي، زمان مورد نياز براي گرم شدن گاز، بيشتر مي‌شود. امروزه، اجاق‌هاي روميزي مدل برقي، بدليل داشتن ظاهري مدرن و شيك، از طرفداران بسيار برخوردار شده است.
  • اجاق روميزي گازي: اين مدل گازها، كه بيشتر از ديگر اجاق‌هاي روميزي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اجاق‌هايي كه از گاز استفاده مي‌كنند، از درجه حرارت بالايي برخوردار بوده و مي‌توانند به سرعت به حرارتي بالا برسند.
  • اجاق روميزي القايي: گازهاي القايي، به استفاده از يك ميدان مغناطيسي، حرارت را به ظرف منتقل مي‌كند. اين گازها از درجه حرارت، ايمني و سرعت در گرم شدن بالاتري، نسبت به ديگر اجاق‌هاي روميزي برخوردار هستند؛ ولي از طرفي از قيمت بسيار بالايي برخوردار هستند؛ همچنين فقط ظرف‌هايي كه حالت رسانا دارند  را مي‌توان با اين گازها، گرم كرد. اجاق گازهاي روميزي، از جديدترين مدل اجاق روميزي به شمار مي‌روند.

 

راهنماي خريد اجاق روميزي


مدل‌هاي اجاق روميزي، از تنوع بسيار بالايي برخوردار هستند كه اين امر، انتخاب را براي ما مشكل كرده است. در زير، چند نكته براي خريد يك اجاق روميزي مناسب، براي شما، قرار داده شده است:

  1.  به تعداد شعله‌هاي روي اجاق گاز روميزي، توجه نماييد. تعداد شعله‌هاي روي اجاق، بايد به اندازه‎‌اي باشد كه نياز افراد خانواده شما را رفع نمايد. اجاق گازها، مي‌توانند از 1 تا 6 شعله، داشته باشند.
  2.  توجه داشته باشيد كه ابعاد و اندازه آشپزخانه شما و كابينتي كه قصد نصب اجاق بر روي آن را داريد چقدر است؟ البته معمولاً گازهاي روميزي از يك اندازه استاندارد برخوردار هستند، ولي بسته به نوع اجاق روميزي، اين اندازه مي‌تواند تغيير كند.
  3.  نكته مورد توجه ديگر، انتخاب يك اجاق گاز روميزي، متناسب با اندازه هود آشپزخانه شما مي‌باشد. گاز بايد در اندازه مناسب با هود، خريدار شود تا هود، توان تهويه هواي گاز را داشته باشد.

شما مي‌توانيد بهترين و جديدترين اجاق گاز روميزي را از فروشگاه لوازم آشپزخانه دنيته، خريداري نماييد.

 

تماس با دنيته


جهت برقراري ارتباط با مجموعه دنيته، به صفحه تماس با ما مراجعه و يا با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۲۳ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

برترين توليد كننده اجاق گاز روميزي در ايران

دنيته، برترين توليد كننده لوازم خانگي


مجموعه دنيته، يك گروه توليدكننده لوازم‌خانگي، ازجمله اجاق‌گاز روميزي مي‌باشد كه هدفشان توليد محصولاتي با بالاترين كيفيت ممكن و همچنين متناسب با طراحي روز دنيا مي‌باشد، تا بتواند بهترين خدمات را به هموطنان عزيز ارائه دهد.

گروه توليدي دنيته درزمينه توليد لوازم‌خانگي ديگري مانند هود، سينك، فر نيز فعاليت مي‌كند و در توليد آن‌ها نيز جزء برترين‌ها به شما مي‌رود؛ ولي در اين مطلب مي‌خواهيم در مورد اجاق‌گازهاي روميزي مجموعه دنيته با شما صحبت كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با برترين توليدكننده اجاق‌گاز روميزي در ايران آشنا شويد.

 

گاز روميزي


امروزه آشپزخانه‌ها، دستخوش تغييرات بسيار زيادي شده‌اند؛ يكي از اساسي‌ترين تغييرات در آشپزخانه‌هاي مدرن، استفاده از گازهاي روميزي يا صفحه مي‌باشد. اين مدل گازها كه به گازهاي توكار نيز معروف هستند، جديدترين مدل گاز آشپزخانه به شمار مي‌روند.

گازهاي روميزي در دو مدل برقي و گازي توليد مي شوند و هر يك از آنان، از تنوع بسياري برخوردار مي باشند؛ البته در ايران، استفاده از مدل برقي گازهاي روميزي، زياد مرسوم نشده است؛ اما مدل هاي گازي در ايران بسيار معروف مي باشند.

گروه توليدي دنيته، برترين توليدكننده اجاق‌گاز روميزي در ايران مي‌باشد كه در تمامي محصولات توليدشده توسط اين گروه از با كيفيت‌ترين قطعات استفاده‌شده و محصولات از بالاترين استانداردهاي كيفي جهان برخوردار مي‌باشند.

 

انواع گاز روميزي


بسته به نوع اجاق‌گاز، تعداد شعله‌ها متفاوت مي‌باشند؛ اجاق‌گازهاي كوچك كه بين دو تا چهارتا شعله را شامل مي‌شوند، براي منازل كوچك و اجاق‌گازهاي بزرگ كه بين پنج تا هفت شعله را شامل مي‌شوند، براي منازل بزرگ مناسب مي‌باشند. گازهاي روميزي، معمولاً از جنس شيشه مي‌باشند كه اين شيشه‌ها از مقاوم‌ترين شيشه‌ها نسبت به گرما مانند سكوريت مي‌باشند تا هنگام آشپزي، به آن‌ها آسيبي وارد نشود؛ معمولاً گازهاي روميزي از شبكه شعله‌هايي از جنس چدن مي‌باشند كه آن‌ها را نسبت به گرما كاملاً مقاوم و كارايي اجاق را تا سال‌ها اضافه مي‌كند.

گازهاي روميزي، از يك فندك خودكار برخوردار مي‌باشند كه استفاده از آن‌ها بسيار ساده مي‌باشد؛ همچنين اين گازها، به شعله‌هاي پلوپزي مجهز هستند كه گرما را به تمامي نواحي قابلمه و ديگر ظروف آشپزي، به‌صورت يكنواخت، منتقل مي‌كنند؛ تنها ضعف اجاق‌هاي روميزي، نسبت به گازهاي قابل حمل، مجهز نبودن آن‌ها به فر مي‌باشد.

 

كدام نوع از گاز روميزي را خريداري كنيم؟


هنگام خريد آشپزخانه، بايد به چند فاكتور مانند فضاي آشپزخانه توجه كرد؛ اگر فاكتورهاي خريد اصولي اجاق‌گاز روميزي رعايت نشود، مي‌تواند در آينده، براي شما مشكل ايجاد كند. اين فاكتورهاي خريد، به شرح زير مي‌باشند:

·         سايز: شما بايد بررسي كنيد كه با نصب كدام اجاق گاز، در فضاي آشپزخانه، دچار مشكل نمي‌شويد؛ طبق برآوردتان، اجاق گازي با سايز مناسب را خريدار كنيد.

·         قابليت‌هاي بيشتر: با افزايش تعداد قابليت‌هاي اجاق، هزينه آن نيز افزايش مي‌يابد، ولي بعضي از اين قابليت‌ها كار را بسيار راحت كرده و امنيت را افزايش مي‌دهند. پس براي كاهش هزينه‌ها، از كنار قابليت‌هاي اجاق، به راحتي نگذريد.

·         سوخت اجاق: المنت‌هاي الكتريكي، سيستم گرمايش سريعتري را نسبت به مشعل‌هاي گازي دارند؛ همچنين نسبت به گازهاي معمول، از نظر نگهداري كمتر حرارت، برتري دارند. اجاق‌هاي الكتريكي به صورت مستقيم، ظرف غذا را گرم مي‌كنند و اين پروسه گرم كردن را نسبت به ديگر وسايل مشابه، در زمان كمتري انجام مي‌دهند؛ البته اين كاهش زمان، مقداري در حدود 2 تا 4 دقيقه مي‌باشد.

·         نصب صحيح: انجام عمليات نصب اجاق گاز روميزي، بايد با رعايت نكات و اصول، انجام شود؛ پس اينكار را به يك متخصص نصب گازهاي صفحه‌اي واگذار كنيد تا بيشترين تضمين را داشته باشيد.

 

تماس با گروه توليدي دنيته


در صورت نياز به اطلاعات بيشتر در مورد اجاق گازهاي روميزي مجموعه دنيته و يا سفارش محصول، با كارشناسان فروش ما تماس حاصل نماييد تا توضيحات كامل را خدمتتان ارائه نمايند.

02634649424
02634647990

02634649466

تلگرام: 09905773944


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۴۳ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

برنج ايراني ارزان

رايج ترين نوع برنج، برنج سفيد مي‌باشد كه برنج‌هاي سفيد ايراني، جزء بهترين‌ها به شمار مي‌آيند؛ فروشگاه برنج پارس، فروشنده برنج ايراني ارزان با كيفيتي بالا مي‌باشد كه خوش پخت و خوش عطرترين برنج ايراني را براي شما تهيه كرده است. همان‌طور كه پيش‌تر هم گفتيم، برنج ايراني از مرغوب ترين برنج‌هاي دنيا به شمار مي‌رود. در ادامه با ما همراه باشيد تا ويژگي‌هاي يك برنج باكيفيت را برايتان شرح دهيم.

ويژگي‌هاي يك دانه برنج ايراني ارزان باكيفيت


ظاهر دانه برنج


دانه‌هاي برنج، از لحاظ ظاهري، به دو دسته گچي و شفاف، تقسيم بندي مي‌شوند. دانه‌هاي برنج آسيب ديده، معمولاً از نوع گچي هستند، علت آن هم، آسيب پذيري بيشتري است كه اين دسته، نسبت به ديگر دسته‌ها دارد. دليل شكنندگي برنج‌هاي گچي، ميزان نشاسته موجود در بافتشان مي‌باشد كه از تراكم كمتري برخوردار هستند؛ به همين دليل، دانه‌هاي برنج، از سختي كافي برخوردار نبوده و هنگام پخت، در معرض آسيب قرار مي‌گيرند.

تمامي محصولات فروشگاه برنج پارس، به علت توليد برنج با رعايت بالاترين استانداردهاي ممكن و نگهداري از آن‌ها با بهترين اصول نگهداري، از ظاهر و كيفيت بالايي برخوردار هستند. شما مي‌توانيد با مراجعه به سايت برنج پارس، يك برنج ايراني ارزان و باكيفيت را خريدار نماييد.

 

اندازه دانه


درست است كه ظاهر دانه برنج، از اهميت بالايي برخوردار است، ولي اصلي‌ترين ملاك يك دانه برنج باكيفيت، طول دانه مي‌باشد. طول برنج، در سه دسته دانه بلند، متوسط و دانه كوتاه، طبقه بندي مي‌شود. برنج‌هاي دانه بلند و باريك، از ديگر نوع برنج‌ها، از محبوبيت بيشتري برخوردار هستند.

 

كيفيت تغذيه اي برنج


برنج، ماده غذايي مي‌باشد كه بيشتر ارزش غذايي آن، كربوهيدرات هاي موجود در آن مي‌باشد كه هر چقدر اين فيبرها و نشاسته‌هاي موجود در برنج، بيشتر باشد، آن برنج از ارزش غذايي بيشتري، برخوردار است.

ميزان سختي پخت برنج، ارتباط مستقيمي با ميزان نشاسته و كيفيت برنج دارد، هرچه پخت يك برنج، راحت تر باشد، آن برنج از كيفيت بالاتري برخوردار است.

فروشگاه برنج پارس، توليد كننده بهترين و باكيفيت ترين برنج ايراني با قيمتي مناسب مي‌باشد. شما مي‌توانيد با مراجعه به اين سايت، يك برنج ايراني ارزان ولي باكيفيت را خريداري كنيد.

 

انواع برنج ايراني


·         برنج صدري

·         برنج هاشمي

·         علي كاظمي

·         برنج طارم

شما مي‌توانيد قيمت انواع برنج ايراني را در سايت برنج پارس، مشاهده نماييد.

 

تفاوت برنج ايراني سفيد با برنج قهوه‌اي


دانه‌هاي برنج، از 4 لايه تشكيل شده‌اند كه هر يك از اين لايه‌ها خواص خاص خود را دارند. اين چهار لايه به نام‌هاي زير، شناخته مي‌شوند:

1.      لايه اول، به نام شلتوك شناخته مي‌شود. اين لايه قابل خوردن نمي‌باشد.

2.      لايه دوم، سبوس بوده كه سرشار از فيبر مي‌باشد.

3.      سومين لايه به نام جوانه شناخته مي‌شود كه سرشار از مواد معدني و انواع ويتامين مي‌باشد.

4.      آخرين لايه هم، اندوسپرم بوده كه نشاسته برنج، در آن لايه قرار دارد.

در برنج قهوه‌اي، لايه اول كه يعني شلتوك برنج، برداشته شده و ديگر لايه‌هاي دوم تا چهارم برنج، باقي مي‌ماند. در برنج سفيد، تنها لايه‌اي كه از برنج باقي مي‌ماند، لايه اندوسپرم بوده كه فقط در خود نشاسته دارد. به همين دليل است كه اين دو نوع برنج، از خواص، طعم و ارزش غذايي متفاوتي برخوردار مي‌باشند.

شما مي‌توانيد انواع برنج ايراني ارزان (انواع برنج سفيد و انواع برنج قهوه‌اي) و باكيفيت را از سايت فروشگاهي برنج پارس، تهيه نماييد.

بهترين برنج ايراني


بهترين برنج ايراني از نظر طعم، طول دانه، عطر و سبكي، برنج صدري دم سياه مي‌باشد. دومين برنج باكيفيت كه بعد از برنج صدري، بهترين برنج مي‌باشد، برنج هاشمي بوده كه از طعم و عطر مطلوب و همچنين دانه‌هاي بلندي برخوردار است. اگر به دنبال برنج باكيفيت مي‌باشيد، ما به شما برنج صدري را پيشنهاد مي‌كنيم، اما اگر توان مالي خريد اين برنج را نداريد، مي‌توانيد به فروشگاه اينترنتي برنج پارس مراجعه كرده تا يك برنج ايراني ارزان و باكيفيت صدري را خريدار نماييد.

جهت ارتباط با مجموعه برنج پارس، با شماره‌هاي زير، تماس حاصل نماييد.

۰۹۱۱۱۱۸۹۱۰۴
۰۲۱۶۵۱۴۰۲۹۰


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۲۲ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

تابلو چلنيوم

تابلو چلنيوم چيست؟

تابلو چلنيوم

از پركاربردترين و كم‌هزينه‌ترين انواع تابلو درزمينه تابلوسازي و تبليغات و معرفي تجارت، تابلو چلنيوم مي‌باشد. اين تابلوها، از مواد پلكسي گلس و چلنيوم ساخته مي‌شوند و تازه وارد صنعت تابلوسازي شده‌اند و از نسل جديد تابلوهاي تبليغاتي به شمار مي‌روند.

بخش مهم تابلوهاي چلنيوم، مربوط به رويه آن مي‌شوند كه نور از آن عبور مي‌كند؛ اين بخش از مواد پلكسي گلس ساخته مي‌شود و بوسيله نورهاي LED و SMD، روشنايي آن، تامين مي‌شود. تابلوهاي چنليوم از مقاومت بالايي برخوردار بوده و در رنگ‌ها و مدل‌هاي متنوعي ارائه مي‌شوند؛ به همين دليل جزء زيباترين و پرطرفدارترين‌ها مي‌باشند.

مجموعه نقشنامه

مجموعه نقشنامه از دستگاه‌هاي اتوماتيك چلنيوم‌ساز برخوردار بوده و مي‌تواند حروف چلنيوم را با كيفيت و سرعت بسيار بالا براي شما مشتريان عزيز بسازد؛ همين موضوع، موجب شده است كه محلي كه براي تبليغات با استفاده از تابلو چلنيوم در نظر گرفته‌ايد، سريع‌تر مورد استفاده قرار گيرد.

روش‌هاي طراحي و ساخت يك تابلو چلنيوم

1.      اولين روش طراحي و ساخت تابلو چلنيوم، به صورت دست مي‌باشد كه در اين روش، تمامي مراحل به وسيله دست، ساخته مي‌شوند؛ البته خود مرحله قرار دادن پلكسي گلاس، توسط دستگاه ليزر انجام مي‌شود.

2.      در دومين روش، از دستگاه‌هاي اتوماتيك جهت حالت دادن، استفاده مي‌شود و تمامي مراحل خط‌ها، زوايا و برش‌ها، توسط دستگاه انجام مي‌شوند.

مزاياي استفاده از تابلو چلنيوم


·         تابلو چلنيوم از نوارهاي اسفنجي گردگير برخوردار بوده كه مانع از نفوذ گرد و غبار و باران، به داخل تابلو چلنيوم مي‌شود.

·         نور تابلو به شكل يكنواخت و مناسبي تابيده مي‌شود.

·         تابلوهاي چلنيوم، در برابر هواي سرد، گرم و همچنين تابش نور خورشيد، مقاومت بسيار بالايي دارند.

·         تابلوهاي چلنيوم، از طول عمر بسيار بالايي برخوردار هستند.

·         اين تابلوهاي به واسطه قابليت‌هايشان، در ميان مشتريان فروشگاه‌ها از محبوبيت بسياري برخوردار است.

فقط توجه داشته باشيد كه اين رويه اين تابلوها، در دو جنس اصلي و چيني، ساخته مي‌شوند كه جنس چيني آن از كيفيت مناسبي برخوردار نبوده و در مقابل نور آفتاب و تغييرات آب و هوا و دماي منطقه، رنگ آن تغيير مي‌كند؛ جدا از رنگ تابلو چلنيوم، كيفيت لبه‌هاي جنس چيني، ثابت باقي نمي‌ماند و از براق بودنشان، كاسته مي‌شود؛ اما جنس اصلي از مقاومت بالا و رنگ‌بندي متنوعي مي‌باشد.

مشتريان عزيز مي‌توانند سفارش تابلو چلنيوم خود را به مجموعه نقشنامه بدهند تا يك تابلو چلنيوم باكيفيت و مقاومت بالا، به دستشان برسد؛ جت تماس با مجموعه نقشنامه، به آخر مطالب مراجعه نماييد.

انواع مدل‌هاي تابلو چلنيوم

انواع مدل تابلو چنليوم


تابلو چلنيوم ساده


مدل‌هاي ساده تابلو چنليوم، ظاهري ساده داشته و از حروف چنليوم در رنگ‌هاي گوناگوني ساخته مي‌شود.

چلنيوم گرد يا تابلو باكس


اين تابلو مي‌تواند در مدل‌هاي دايره‌اي، بيضي و ...، در مدل‌هاي متنوعي توليد مي‌شود.

تابلو چلنيوم طلايي


همان‌طور كه از اسمش پيداست، تابلوهاي چلنيوم مدل طلايي به رنگ طلايي مي‌باشد و در انواع مختلفي از جمله ستاره‌اي، پانچي و ...، طراحي و ساخته مي‌شوند.

تابلو چلنيوم كريستالي


اين مدل كه از پلكسي گلاس شيشه‌اي و دانه‌هاي ريز كريستال ساخته مي‌شود و مي‌تواند در طرح و رنگ متنوعي توليد شود.

چلنيوم پلكسي دوبل


اين نوع تابلو، مي‌توانند با تركيب چندين صفحه پلكسي در رنگ‌هاي مختلف و بدون هيچ محدوديتي، ساخته شوند.

تابلو چلنيوم full color


اين مدل تابلوهاي فول كالر، قابليت نمايش ميليون‌ها رنگ را دارند؛ تابلوهاي فول كالر، از گرانترين تابلوهاي چلنيوم مي‌باشند.

تابلو چلنيوم ستاره اي


يك تابلو چلنيوم مي‌باشد كه پانچ‌هاي ليزر شده‌اي برروي چلنيوم و پلكسي آن، به صورت ستاره‌اي قرار داده شده است.

ارتباط با نقشنامه

جهت ارتباط با نقشنامه، به صفحه تماس با ما مراجعه و يا با شماره زير، تماس حاصل نماييد:

0991-1234513


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۳۱ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد تلويزيون ايراني

تلويزيون ايراني


تلويزيون‌ها، مخصوصاً تلويزيون‌هاي ايراني، از لوازمي هستند كه تمامي اعضاي خانواده از آن استفاده مي‌كنند و با آن سرگرم مي‌شوند؛ تلويزيون‌ها هم توليد داخلي دارند و هم خارجي، همچنين در انواع مختلف و با انواع قابليت ها ساخته مي‌شوند و معمولاً گران قيمت نيز هستند.

 

بسياري از افراد، اصلاً اعتقادي به محصولات خارجي ندارند و فقط مي‌خواهند از محصولات ايراني استفاده كنند؛ حال چگونه اين دسته از افراد، مي‌توانند يك تلويزيون ايراني مناسب  كه صرفه اقتصادي دارد را خريداري كنند؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا شما را با هايپر كالاي لوازم خانگي مدرن كه فروشنده انواع تلويزيون‌هاي ايراني با كيفيت بالا، تضمين بهترين قيمت و ضمانت اصل بودن كالا مي‌باشد، آشنا سازيم.

 

راهنماي خريد تلويزيون ايراني اصل

هنگام خريد تلويزيون‌هاي ايراني، به نكات زير توجه كنيد تا بهترين خريد را داشته باشيد:

LCD يا LED يا OLED
تلويزيون‌هاي LCD، شامل بدنه‌اي مستطيلي، تخت و بدون برجستگي مي‌باشند و براي فضاهاي جمع و جور مي‌باشد. مدل بعدي، تلويزيون‌هاي LED مي‌باشند، اين تلويزيون‌ها هنگام برخورد نور مستقيم به صفحشان، رنگ‌هاي سياه نيز ديده مي‌شوند كه اين قابليت در LCD وجود ندارد؛ همچنين اين مدل، داراي كيفيت تصوير بالاتر، طول عمر بيشتري، سرعت بالا در روشن و خاموش شدن، زاويه ديد بهتر و همچنين كم مصرف‌تر مي‌باشد.

مدل‌هاي OLED، نياز به نور پس زمينه ندارند و همچنين از ديگر مدل‌ها، سبك‌تر، نازك‌تر و باكيفيت‌تر مي‌باشد و از قابليت تصاوير3D نيز پشتيباني مي‌كند.

 

رزولوشن يا كيفيت تصوير
هدف از خريد تلويزيون، مشاهده تصوير مي‌باشد، پس تلويزيوني با كيفيت تصوير پايين، حتي ارزش خريد را هم ندارد. كيفيت تصوير به ميزان رزولوشن (رزولوشن تلويزيون 4k، برابر است با 3840 x 2160) بستگي دارد، هرچه قدر اين ميزان بالاتر باشد، تلويزيون از كيفيت بيش‌تري برخوردار است.

شما مي‌توانيد تلويزيون‌هايي با قيمت مناسب و رزولوشن بالا را از هايپر لوازم خانگي مدرن خريداري نماييد.

كيفيت صوتي
بر روي هر تلويزيون يك سيستم صوتي نصب مي‌شود كه بسته به نوع آن، كيفيت صداي متفاوتي نيز دارند. تلويزيون‌ها بسته به مدل خود، از سيستم هاي صوتي 2، 2.1 و 5 كاناله برخوردار هستند.

 

اندازه صفحه نمايش
انتخاب اندازه صفحه نمايش، به ابعاد اتاق شما بستگي دارد؛ صفحه نمايش تلويزيون از 35 اينچ شروع و تا 83 اينچ برسد.

 

درگاه‌هاي ارتباطي
داشتن انواع درگاه‌هاي ارتباط مانند(USB و HDMI)، يك امر ضروري است تا بتوانيم هار اكسترنال و يا فلش مموري خود را به تلويزيون متصل كنيم؛ ترجيحا بهتر است كه تلويزيوني را خريداري كنيم كه بيش از يك نوع درگاه و همچنين بيش 1 مورد از آن درگاه را داشته باشد، براي مثال: تلويزيوني كه هم درگاه USB و هم HDMI را داشته باشد و همچنين از هر يك، دو سري داشته باشد.

 

خريد تلويزيون ايراني Full HD

تلويزيون ايراني Full HD، از كيفيت بسيار خوبي برخوردار مي‌باشد كه قادر است به طور كامل، جزئيات را نمايش دهد و بهم ريختگي پيكسل هاي تصوير در آن ديده نمي‌شود. رزولوشن تلويزيون Full HD، برابر با 1920 * 1080 مي‌باشد.

 

خريد تلويزيون ايراني 4K

تلويزيون ايراني با كيفيت 4K، باكيفيت ترين رزولوشن را به ميزان 2160 * 3840 دارا مي‌باشند و همچنين قابليت‌هاي پر كاربردي را شامل مي‌شوند.

 

تلويزيون ايراني اصل را از كدام فروشگاه خريداري كنيم؟
شما مي‌توانيد از هايپر لوازم خانگي مدرن، تضمين بهترين قيمت، ضمانت اصل بودن كالا، تحويل اكسپرس، خريداري كنيد و محصولاتان را درب منزل دريافت نماييد. جهت ارتباط با ما، به صفحه تماس با ما مراجعه و يا با شماره زير، تماس حاصل نماييد.

0991-1234513


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۱۵ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)