MATBShow-Blog MATBShow-Blog .

MATBShow-Blog

نحوه نصب كانال فلكسيبل

 

نصب كانال هاي انعطاف پذير ارزان، سريع و آسان است. در مكان هايي كه فضاي كمي وجود دارد و نمي توان از كانال هاي فلزي ثابت استفاده كرد، نصب كانال انعطاف پذير بسيار محبوب است. اگر مسير را به درستي انجام ندهيد، كانال تاثير كمتري خواهد داشت و هزينه بيشتري براي شما خواهد داشت. با تهيه ابزار لازم و انجام مراحل نصب و اتصال، مي توانيد كانال فلكسيبل را در كمترين زمان ممكن نصب كنيد.

 

مطلب بيشتر: كانال اسپيرال چيست؟

مراحل نصب و اتصال كانال فلكسيبل

ابتدا بايد تجهيزات لازم را آماده و ايمن كنيد. از مهمترين و اساسي ترين وسايل مورد نياز براي نصب لوله فلكسيبل مي توان به پيچ گوشتي، انبردست، بست هاي تسمه پلاستيكي، چسب، ماله، چاقوي مخصوص، سيم چين دار، چسب مجراي و دستكش اشاره كرد.

1.        در مرحله اول بايد سعي كنيد فاصله بين جعبه پلنوم و خروجي كانال فلكسيبل را به دقت اندازه گيري كنيد. سپس كانال را با چاقو به طول دلخواه ببريد و سيم را ببريد.

2.      لايه داخلي كانال را حدود 8 تا 12 اينچ بيرون بكشيد. براي انجام اين كار، بايد لايه بيروني و عايق كانال را به عقب بكشيد.

3.     يك لايه نازك از چسب ماستيك روي جعبه پلنوم بماليد. لايه داخلي مجراي فلكسي را روي پلنوم بلغزانيد و روي ماستيك چسب قرار دهيد. لايه داخلي را فشار دهيد تا حداقل 1 يا 2 اينچ از جعبه پلنوم را بپوشاند.

4.       از يك ابزار فلزي براي محكم كردن سطح داخلي به جعبه پلنوم استفاده كنيد و پيچ را محكم كنيد. تسمه كابل پلاستيكي را روي نوار قرار دهيد و كابل را با يك گيره محكم ببنديد.

5.      لايه بيروني يا عايق مونتاژ شده از لايه داخلي را باز كنيد تا كاملاً پلنوم را بپوشاند. سپس از نوار چسب استفاده كنيد و حدود يك اينچ از لبه عايق جعبه پلنوم بچسبانيد.

6.      انتهاي شل ديگر سيم برق را به پريز وصل كنيد. براي جلوگيري از از بين رفتن اصطكاك، كانال را مانند آكاردئون كاملاً فشرده كنيد تا فرو نريزد. اگر مجرا بيش از يك متر از افقي بالاتر است، كانال را با سيم يا كابل پلاستيكي نگه داريد تا از افتادن مجرا جلوگيري كنيد. اگر لوله را به صورت عمودي روي ديوار آويزان كنيد، هر دو متر را به يك ديوار نگهدارنده فلزي يا پلاستيكي وصل كنيد.

7.      در صورت لزوم مي توانيد طول اضافي كانال را برش دهيد و انتهاي كانال را به همين ترتيب وصل كنيد.

مطلب بيشتر: خريد كانال گرد

موارد مهمي كه در نصب كانال فلكسيبل بايد بدانيد

1.        كانال ها را با چسب ماستيك ببنديد

2.      فقط از آنچه لازم داريد استفاده كنيد

3.     مراقب باشيد كانال فلكسيبل گره نخورد

4.       از كانال ها پشتيباني كنيد

مطلب بيشتر: كانال فلكسيبل چيست؟

درباره سپهر تهويه

مجموعه سپهر تهويه يكي از بهترين توليد كنندگان كانال‌هاي انتقال هوا از جمله كانال فلكسيبل مي‌باشد. شما مي‌توانيد هر گونه اطلاعاتي را در زمينه نحوه نصب كانال فلكسيبل از اين مجموعه دريافت نماييد، تنها كافي است كه شماره زير تماس حاصل كنيد.

شماره تماس: 09100900610


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۳۷ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

خريد كانال فلكسيبل

 

يكي از كانال‌هاي انتقال هوا، كانال فلكسيبل مي‌باشد. اين كانال داراي ساختاري بسيار انعطاف پذير و گرد بوده و جهت كانال كشي در مناطقي كه داراي سطح غير مسطح مي‌باشد، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در ادامه مقاله با ما همراه شويد تا در مورد نكات خريد كانال فلكسيبل با شما صحبت كنيم.

 

كانال فلكسيبل

كانال‌هاي فلكسيبل يكي از رايج‌ترين و پرفروش‌ترين كانال‌هاي مورد استفاده در سيستم‌هاي تهويه مطبوع و گرمايش هستند و اين محصولات با استفاده از مدرن‌ترين و پيشرفته‌ترين دانش و فناوري‌ها ساخته مي‌شوند و در بسياري از صنايع مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده كنيد.

مزايا كانال فلكسيبل

بدون شك استفاده از كانال هاي منعطف يكسري مزايا و فوايد دارد كه بايد قبل از خريد مورد نظر خود اطلاعات لازم را در مورد اين مزايا به دست آوريد. از مهمترين و عمده ترين مزاياي استفاده از كانال هاي انعطاف پذير مي توان به موارد زير اشاره كرد:

·         داراي سطح داخلي صيقلي و صاف

·         داراي انعطاف پذيري بالا

·         داشتن بدنه آلومينيومي و پلي اتيلن

·         داشتن عمر مفيد طولاني بسيار بالا

·         داراي وزن بسيار سبك و قابل حمل

·         داراي مقاومت بسيار زياد

 

راهنماي خريد كانال فلكسيبل

افرادي كه به دنبال راهنماي خريد بهترين كانال فلكسيبل هستند، مي توانند با در نظر گرفتن چند نكته مهم و اصلي، بهترين كانال هاي فلكسيبل را بررسي كنند. اگر قصد خريد بهترين لوله انعطاف پذير را نيز داريد، مي توانيد موارد و نكات زير را بررسي كنيد:

·         حتما به ابعاد و اندازه هاي لوله هاي مورد نظر خود توجه كافي را داشته باشيد.

·         براي نصب اين مدل از لوله ها از افراد كاربلد كمك بخواهيد

·         حتما آدرس و نشاني محل تحويل را با دقت وارد كنيد.

مجموعه سپهر تهويه

اين مجموعه به لطف و رحمت پروردگار و جمع آوري كارشناسان زبده در توليد كانال هاي انتقال هوا و ذرات و تهيه ماشين آلات روز دنيا در صنعت تهويه در سال 1392 شمسي اين گروه وارد عرصه توليد و ارائه خدمات با كيفيت شد. اين مجموعه توليد كننده انواع كانال گرد مانند كانال اسپيرال و كانال فلكسيبل مي‌باشد. جهت خريد كانال گرد با شماره زير تماس حاصل نماييد.

09100900610


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۳:۱۹ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)

پرفروش ترين ادكلن مردانه

در اين مقاله ما قصد داريم چند مورد از پرفروش ترين ادكلن مردانه را به شما معرفي كنيم. پس در ادامه مطلب با ما همراه شويد:

 

5 مورد از پرفروش ترين ادكلن‌هاي مردانه

1. پاكو رابان وان ميليون (paco rabanne 1 milion)

عطر ادكلن پاكو رابان وان ميليون يك عطر لاكچري مردانه بوده و يكي از پرفروش ترين ادكلن مردانه به شمار مي‌رود كه داراي رايحه‌اي تلخ و تند مي‌باشد. ادكلن وان ميليون در سال 2008 وارد بازار عطر و ادكل شد. در ساخت ظرف اين ادكلن مردانه از ريزه كاري‌هاي طلايي بسياري استفاده شده است كه نمايانگر سلامت، تجملات، دوام و ماندگاري و قدرت استفاده كننده مي‌باشد.

2. ديور هوم اينتنس (Dior Homme Intense)

ادكلن Dior Homme Intense يكي از پرفروش ترين عطرهاي مردانه است كه در سال 2007 توليد و روانه بازار شد. اين محصول نوعي عطر مردانه است و رايحه اي اغواكننده، گرم، شيرين و جذاب دارد; اين عطر با رايحه دلپذير خود توانسته رضايت مردان شيك پوش و خواستگار را جلب كند. عطر ديور هوم اينتنس مخصوص فصول سرد سال مانند پاييز و زمستان است.

3.ديور ساواج (Dior Sauvage)

اين عطر با ورود به بازار عطر و ادكلن در سال 2015، رايحه اي گرم و تند دارد و به عنوان يك عطر مردانه سلطنتي شناخته مي شود و در ليست خوشبوترين ادكلن هاي مردانه سال قرار مي گيرد. ادكلنDior Savage به لطف رايحه قوي خود به عنوان يكي از پرفروش ترين ادكلن هاي مردانه شناخته شده است و مي تواند با يك نبض يا يك اسپري روي لباس هوا را با پرتقال، عنبر و فلفل سيچوان القا كند. به همه خدمت كنيد. فلفل سيچوان، عنبر و پرتقال موجود در اين عطر همگي تند و گرم هستند و مي توانند شادي، نشاط و انرژي زيادي را براي اطرافيان به ارمغان بياورند.

4.تق هرمس پرفيوم (Terre d’Hermes Parfum)

عطر تق هرمس يكي از پرفروش ترين عطرهاي مردانه داراي رايحه اي بي نظير و بهشتي مي باشد. رايحه اين عطر به گونه اي است كه مي تواند گزينه اي عالي و مناسب براي همه سليقه ها از جمله سليقه هاي منحصر به فرد باشد. ادكلن Tag Hermes Parfum كه در سال 2008 وارد بازار عطر و ادكلن شد، براي تركيب گرما و تراكم چوب با درخشندگي گياه شيسو و لطافت بخور ايجاد شد.

5. مرسدس بنز اينتنس (Mercedes Benz Intense)

يكي ديگر از كالاهاي پرفروش در ليست ادكلن مردانه مرسدس بنز اينتنس است. اين عطر كه در سال 2013 وارد عرصه عطر و ادكلن شد، رايحه اي تند و تند دارد. قدرت انتشار اين عطر بسيار بالاست و بوي گرم و تلخي را در فضا پخش مي كند. اين محصول با طناب هاي چوبي بسيار سخت كوش و بادوام ساخته شده است.

پس از اسپري اين ادكلن، نت آغازين آن پخش ليمو ترش، ترنج، ماندارين ايتاليايي و برگ بنفشه است و سپس رايحه تند فلفل، شيريني بنفشه، تلخي گالبانوم و جوز هندي جايگزين نت آغازين مي شود و در نهايت اين مواد فيني هستند. با گرماي سدر، وتيور و نعناع هندي. اين عطر بيشتر در فصل بهار استفاده مي شود.

مجموعه ماورات فروشنده پرفروش ترين ادكلن زنانه و مردانه اورجينال مي‌باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد پرفروش ترين ادكلن مردانه و يا سفارش عطر مد نظر خود، توسط شماره‌هاي زير با مجموعه ماورات تماس حاصل نماييد.

021-65362712


0912-4143451


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۰۵ توسط:محمد امين موضوع: نظرات (0)